ROWER SPECIALIZED DIVERGE E5 ELITE SZARY
Dostępność: Brak w magazynie
Normalna cena: 8 999,00 zł
Cena Promocyjna 7 199,20 zł
ROWER SPECIALIZED DIVERGE E5 ELITE
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, dotarcie do linii startu podczas pierwszego wyścigu na szutrze, czy po prostu zdobycie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub teren, żaden rower nie jest lepszy od nowego Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najzabawniejszy – rower ze stopu aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą, a jednocześnie stabilną i budzącą pewność siebie, gdy teren staje się nierówny. Dzięki całkowicie nowej geometrii szutrowej i wiodącemu w swojej kategorii prześwitowi na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Diverge Elite E5 wykorzystuje naszą najwyższej jakości ramę ze stopu E5 i widelec FACT wykonany w całości z włókna węglowego, aby zapewnić szybką, pewną i wygodną jazdę po szosie, w terenie i po grubym żwirze. Inspirowana żwirem grupa Shimano GRX 400 płynnie zmienia przełożenia 2x10 w każdym terenie, a aluminiowe koła Axis Elite z oponami Pathfinder 38 mm zapewniają wydajną jazdę po utwardzonej nawierzchni i wszechstronność do jazdy po twardym podłożu.
- Nasza rama z aluminium Premium E5 zapewnia sztywną, lekką i trwałą platformę. W połączeniu z naszym widelcem FACT wykonanym w całości z włókna węglowego, Diverge E5 staje się lekkim, żywym i wszechstronnym rowerem gotowym do ataku na każdą nawierzchnię.
- Wyrzuciliśmy przez okno status quo geometrii żwiru. Nowy Diverge ma najbardziej progresywną geometrię, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy dla roweru z kierownicą, zapewniając rowerzystom sprawny i stabilny rower w terenie, który nadal zapewnia responsywność i zwinność na szosie. Zwiększyliśmy wysięg ramy, wprowadziliśmy luźniejszą główkę ramy i dłuższy widelec z przesunięciem. Wszystko to zapewnia niesamowitą pewność i czucie podłoża, a zastosowanie krótszych mostków pozwala zachować tę samą długość kokpitu i żwawe sterowanie. Utrzymaliśmy niski BB roweru, aby zwiększyć stabilność, ale wystarczająco wysoki, aby można go było wykorzystać z kołami 650b, jeśli taki jest Twój problem.
- Daliśmy Diverge mnóstwo uchwytów na bagażnik, w tym mocowania na widelec i górną rurę, abyś miał pewność, że możesz zabrać ze sobą wszystko, czego potrzebujesz, niezależnie od tego, jak daleko planujesz jechać lub jak długo planujesz pozostać poza domem.
- Nic tak nie zwiększa możliwości roweru jak prześwit na opony, dlatego w nowym Diverge zapewniliśmy imponujący prześwit na opony wynoszący 47 mm w przypadku koła 700c i 2,1” w przypadku koła 650b. Dzięki widełkom łańcucha po stronie napędu wykorzystującym solidną wiązkę węgla za tarczami, uzyskaliśmy prześwit bez stosowania delikatnej konstrukcji obniżonych widełek tylnych lub zwiększania długości widełek tylnych.
Specyfikacja:
- Seat Binder
- Alloy, 30.8mm
- Frame
- Specialized Diverge E5 Premium Aluminum, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
- Fork
- FACT carbon, full carbon steerer, 12x100 mm thru-axle, flat-mount disc
- Stem
- 3D-forged alloy, 31.8mm, 7-degree rise
- SeatPost
- Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware
- Saddle
- Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
- Tape
- Specialized S-Wrap
- Handlebars
- Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
- Front Brake
- Shimano 105, Hydraulic disc
- Rear Brake
- Shimano 105, Hydraulic disc
- Chainrings
- 46/30T
- Chain
- KMC X10, 10-speed w/ reusable Missing Link™
- Rear Derailleur
- SHIMANO REAR DERAILLEUR,RD-RX400, GRX, 10-SPEED, TOP NORMAL, SHADOW PLUS DESIGN, DIRECT ATTACHMENT(DIRECT MOUNT COMPATIBLE), BULK
- Bottom Bracket
- Shimano 68mm threaded
- Cassette
- Shimano CS-HG50-10, 10-Speed 11-36t
- Shift Levers
- Shimano GRX RX400 hydraulic brake levers, 2x10 speed mechanical shifting
- Front Derailleur
- Shimano GRX RX400, braze-on
- Crankset
- Shimano GRX RX600
- Front Wheel
- AXIS Elite Disc
- Rear Wheel
- AXIS Elite Disc
- Inner Tubes
- 700x28/38mm, 48mm Presta valve
- Front Tire
- Specialized Pathfinder Sport, 700x38c
- Rear Tire
- Specialized Pathfinder Sport, 700x38c