ROWER SPECIALIZED DIVERGE COMP CARBON CZARNY
Dostępność: W magazynie
Normalna cena: 23 999,00 zł
Cena Promocyjna 17 499,00 zł
ROWER SPECIALIZED DIVERGE COMP CARBON
Bez względu na to, czy Twoim celem jest ucieczka po szutrowych drogach, z dala od samochodów i tłumów, czy też rzucenie się na czoło ulubionego wyścigu szutrowego, żaden rower nie zrobi tego lepiej niż nowy Diverge. To po prostu najszybszy, najbardziej sprawny - i być może dający najwięcej frajdy - rower, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę, która jest szybka i żywa pod wpływem mocy, ale stabilna i budząca zaufanie, gdy teren staje się nierówny. Począwszy od Future Shock 2.0 i całkowicie nowej geometrii gravelowej, po wewnętrzny schowek i wiodący w kategorii prześwit opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, szutrze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymarzyć sobie zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Diverge Comp Carbon posiada tę samą ramę FACT 9r Carbon i Future Shock 2.0, co nasza konstrukcja Pro, ale jest wyposażony w mechaniczny napęd SRAM Rival 1 1x11. Koła DT Swiss G540 zapewniają wydajną jazdę, a opony Kanza Pathfinder Pro 42 mm zapewniają wydajność na gładkiej nawierzchni, drogach gruntowych i szutrowych. Aby zapewnić idealnie zrównoważoną jazdę na rowerze Diverge Comp, zastosowaliśmy wspornik siodła Terra firmy Roval.
- Rama z włókna węglowego FACT 9r sprawia, że rama Diverge Expert jest wytrzymała i lekka na wyścigi. Wsiądź i jedź, aby wspiąć się na lokalne góry, zdobywać KOM-y lub zmierzyć się z gigantycznym szczytem w terenie - lekki i żwawy Diverge zabierze Cię tam szybciej.
- Prędkość, kontrola i pewność - Future Shock 2.0 to doskonała technologia dla rowerzystów jeżdżących po szutrze. Dzięki skokowi 20 mm i hydraulicznemu tłumikowi Future Shock 2.0 zawiesza rowerzystę, a nie rower. Masz pewność siebie i kontrolę, możesz zmniejszyć moc i nie musisz hamować na nierównych drogach gruntowych i na szutrze, a przy tym nie obciążasz dłoni, ramion i szyi. Damper Future Shock 2.0 jest regulowany, więc jesteś gotowy na ostrą jazdę na szutrze, a także sprawny na gładkiej nawierzchni.
- Wyrzuciliśmy "status-quo" geometrii gravelowej przez okno. Nowy Diverge ma najbardziej progresywną geometrię, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy dla roweru z kierownicą typu drop bar, dając rowerzystom rower sprawny i stabilny w terenie, który nadal jest responsywny i zwinny na drodze. Zwiększyliśmy reach ramy, wprowadziliśmy bardziej płaski kąt główki ramy i widelec z dłuższym offsetem. Wszystko to daje niesamowitą pewność i poczucie stabilności w terenie, podczas gdy krótsze mostki utrzymują ogólną długość kokpitu na tym samym poziomie, a sterowność jest żwawa. Utrzymaliśmy BB roweru nisko, aby zwiększyć stabilność, ale wystarczająco wysoko, aby można było go używać z kołami 650b, jeśli takie są Twoje preferencje.
- W modelu Diverge zastosowaliśmy wiele mocowań bagażnika, w tym mocowania na widelcu i górnej rurze, abyś mógł zabrać to, czego potrzebujesz, niezależnie od tego, jak daleko zamierzasz jechać lub jak długo zamierzasz pozostać na zewnątrz.
- Nic tak nie zwiększa możliwości roweru, jak prześwit na opony, więc daliśmy nowemu Diverge aż 47 mm prześwitu na oponę z kołem 700c i 2,1” z kołem 650b. Dzięki osłonie rury pod łańcuchem i solidnym tylnym widełkom stworzyliśmy prześwit bez stosowania delikatnej konstrukcji dolnego widelca lub zwiększania długości widełek łańcucha.
- Im bardziej wydajny rower, tym dłuższe przejażdżki, dlatego też Diverge zapożyczył wewnętrzny schowek SWAT od legendarnego Stumpy'ego. SWAT pozwala wykorzystać przestrzeń w dolnej rurze do przechowywania narzędzi, przekąsek, a nawet naszej kurtki SWAT. Dzięki temu nie obciążasz kręgosłupa i jesteś nisko na rowerze, co zapewnia lepsze prowadzenie i większą samowystarczalność. A zatem - w drogę.
Specyfikacja:
- Zacisk sztycy - Specialized Alloy, 30.8mm
- Rama - Specialized Diverge FACT 9r carbon, SWAT™ Door integration, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
- Zębatki - 46/30T
- Przednia przerzutka - Shimano GRX R810
- Manetki - Shimano GRX 2x11 speed, ST-R810, Hydraulic Disc
- Tylna przerzutka - Shimano GRX R810, 11speed
- Suport - Shimano 68mm threaded
- Mechanizm korbowy - Shimano GRX RX600
- Łańcuch - Shimano Ultegra, 11-speed
- Kaseta - Shimano Ultegra, 11-speed, 11-34t
- Dętki - 700x28/38mm, 48mm Presta valve
- Tylne koło - DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
- Przednie koło - DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
- Opony - Pathfinder Pro 2BR, Tan sidewall, 700x42
- Siodło - Body Geometry Power Sport, steel rails
- Mostek - Future Stem, Comp
- Sztyca - Roval Terra Carbon Seat Post, 20mm Offset
- Kierownica - Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
- Owijka - Supacaz Super Sticky Kush
- Przedni hamulec - Shimano GRX ST-R810, Hydraulic Disc, 160mm centerlock, SM-RT70
- Tylny hamulec - Shimano GRX ST-R810, Hydraulic Disc, 160mm centerlock, SM-RT70
- Widelec - Future Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount
- SWAT - Integrated SWAT door, internal storage system