ROWER SPECIALIZED DIVERGE SPORT CARBON MIĘTOWY
Dostępność: Brak w magazynie
Normalna cena: 18 999,00 zł
Cena Promocyjna 15 199,20 zł
ROWER SPECIALIZED DIVERGE SPORT CARBON
Gloss CA White Sage/Oak/Black/Chrome/Clean
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka szutrowymi bocznymi drogami, z dala od samochodów i tłumów, czy też wzięcie udziału w ulubionym wyścigu na szutrze, żaden rower nie zrobi tego lepiej niż nowy Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najprzyjemniejszy – rower, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy. Zapewnia szybką i dynamiczną jazdę pod mocą, stabilną i dającą pewność, gdy teren staje się nierówny. Od Future Shock 1.5 i całkowicie nowej geometrii gravelowej, po wiodący w swojej kategorii prześwit na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jeżdżenia po szosie, żwirze i bezdrożach. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki
Jazda po szutrze może być „nowym” sportem, ale nasz Diverge Sport Carbon został opracowany dzięki ponad czterdziestoletniemu doświadczeniu. Jest wyposażony w nasz Future Shock 1.5 i karbonową ramę FACT 8r, dzięki czemu zapewnia szybką, pewną i wygodną jazdę po szosie, w błocie i grubym żwirze. Z inspirowaną szutrem przerzutką SRAM Apex 1 1x11 i kołami DT Swiss G540 Diverge Sport jest równie sprawny, co wszechstronny. Dzięki wygrywającym wyścig Kanza oponom Pathfinder Pro 38 mm, tej samej gumie, którą stosujemy w S-Works Diverge, jesteś gotowy do jazdy tak szybko i tak daleko, jak chcesz.
- Rama z włókna węglowego FACT 8r sprawia, że rama Diverge Sport jest wytrzymała i lekka na wyścigi. Wsiądź i jedź, aby wspiąć się na lokale góry, zdobywać KOM-y lub, lekki i żwawy Diverge zabierze Cię tam szybciej.
- Prędkość, kontrola i pewność - Future Shock 1.5 to idealna technologia dla rowerzystów jeżdżących po szutrze. Z 20mm skokiem, Future Shock 1.5 jest przystosowany specjalnie do jazdy po szutrze. Dzięki temu masz pewność i kontrolę, możesz płynnie jechać i nie hamować na nierównych drogach gruntowych i w żwirze, a wszystko to przy zachowaniu komfortu dłoni, ramion i szyi.
- Wyrzuciliśmy "status-quo" geometrii gravelowej przez okno. Nowy Diverge ma najbardziej progresywną geometrię, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy dla roweru z kierownicą typu drop bar, dając rowerzystom rower sprawny i stabilny w terenie, który nadal jest responsywny i zwinny na drodze. Zwiększyliśmy reach ramy, wprowadziliśmy bardziej płaski kąt główki ramy i widelec z dłuższym offsetem. Wszystko to daje niesamowitą pewność i poczucie stabilności w terenie, podczas gdy krótsze mostki utrzymują ogólną długość kokpitu na tym samym poziomie, a sterowność jest żwawa. Utrzymaliśmy BB roweru nisko, aby zwiększyć stabilność, ale wystarczająco wysoko, aby można było go używać z kołami 650b, jeśli takie są Twoje preferencje.
- W modelu Diverge zastosowaliśmy wiele mocowań bagażnika, w tym mocowania na widelcu i górnej rurze, abyś mógł zabrać to, czego potrzebujesz, niezależnie od tego, jak daleko zamierzasz jechać lub jak długo zamierzasz pozostać na zewnątrz.
- Nic tak nie zwiększa możliwości roweru, jak prześwit na opony, więc daliśmy nowemu Diverge aż 47 mm prześwitu na oponę z kołem 700c i 2,1” z kołem 650b. Dzięki osłonie rury pod łańcuchem i solidnym tylnym widełkom stworzyliśmy prześwit bez stosowania delikatnej konstrukcji dolnego widelca lub zwiększania długości widełek łańcucha.
Specyfikacja:
- Rama - Specialized Diverge FACT 8r carbon, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
- Zacisk sztycy - Specialized Alloy, 30.8mm
- Widelec - Future Shock 1.5 w/Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount
- Kierownica - Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
- Mostek - Future Stem, Comp
- Owijka - Roubaix S-Wrap
- Siodło - Body Geometry Power Sport, steel rails
- Sztyca - Carbon, single-bolt, 27.2mm
- Przedni hamulec - SRAM Apex, hydraulic disc, 160mm G2 CenterLine rotor
- Tylny hamulec - SRAM Apex, hydraulic disc, 160mm G2 CenterLine rotor
- Manetki - SRAM Apex, hydraulic
- Tylna przerzutka - SRAM Apex 1, long cage, 11-speed
- Kaseta - Sunrace, 11-speed, alloy spider, 11-42t
- Mechanizm korbowy - SRAM Apex 1x
- Suport - Sram GXP
- Zębatki - 40T
- Łańcuch - KMC X11 Extra Lightweight, 11-speed
- Przednie koło - DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
- Tylne koło - DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
- Przednia/tylna opona - Pathfinder Pro 2BR, Tan sidewall, 700x42
- Dętki - 700x28/38mm, 48mm Presta valve