Jeżeli masz problemy z obsługą naszego sklepu, to w poniższym dokumencie znajdziesz odpowiedzi na większość dręczących cię pytań, jeżeli nie zadaj nam je osobiście korzystając z formularza kontaktowego, bądź telefonicznie 571 432 379

 

1)Jak złożyć zamówienie ?

Proces składania zamówienia jest możliwie intuicyjny. Wybierz interesujący ciebie produkt, kolor, rozmiar i kliknij dodaj do koszyka. Następnie postępuj według instrukcji.

2) Czy istnieje możliwość złożenia zamówienia bez zakładania konta?

Tak, oczywiście. Jednak w takim przypadku świadomie rezygnujesz z opcji dodatkowych i bonusów jakie niesie za sobą posiadanie konta( historia zamówień, specjalne rabaty itp.) Jeżeli posiadasz już konto w naszym sklepie kolejne zamówienia będą przebiegać znacznie sprawniej.

3) Jak założyć konto ?

W prawym górnym rogu widnieje przycisk zarejestruj się. Klikając na niego przejdziesz do procedury zakładania konta. Dalej wystarczy postępować według prostej instrukcji która będzie wyświetlana krok po kroku.

4)Czy wystawiają Państwo fakturę vat?

Tak, podczas procesu składania zamówienia wystarczy zaznaczyć taką opcję, podać potrzebne dane a fakturę vat otrzymasz razem z zamówionymi produktami.

5) Jak dobrać odpowiedni rozmiar ?

Do każdego produktu podajemy tabelę rozmiarów którą powinieneś sugerować się przed zakupem. Pamiętaj jednak że w przypadku złego doboru rozmiaru masz prawo go wymienić.

6) Jak wymienić/zwrócić towar ?

Zwrotu/wymiany artykułów, również przecenionych, można dokonać aż do 21 dni od momentu otrzymania przesyłki. Przyjmujemy jedynie nieużywane produkty. Możesz je przymierzyć jak w sklepie, ale uważaj, aby nie usunąć metek, ani nie ubrudzić ubrań. Buty powinny być sprawdzane na miękkim, czystym podłożu np.: dywanie. Dowiedz się jak zwrócić artykuł w ……..

7)Czy oferowany w państwa sklepie towar jest oryginalny ?

Oczywiście, współpracujemy bezpośrednio z firmami Nike, Adidas i Reebok dzięki czemu możemy zaoferować tobie jak najniższą cenę.

8)Jakie są koszty oraz czas dostawy?

Wszystkie informacje dotyczące dostawy znajdziesz w zakładce płatność/wysyłka

9)Czy mogę anulować zamówienie po jego zatwierdzeniu ?

Nie, wraz z zakończeniem cyklu składania zamówienia stałeś się posiadaczem produktu. By zrezygnować z zakupu możesz rozpocząć procedurę zwrotu towaru.

10) Czy składając zamówienie internetowe mogę skorzystać z więcej niż jednego środka płatności ?

Niestety przy zamówieniach online niema takiej możliwości, istnieje ona tylko w sklepach stacjonarnych mistralsport.

11)Co zrobić gdy zapomniałem hasła ?

W oknie do logowania wpisz swój login i użyj przycisku „nie pamiętam hasła” a w ciągu kilku minut na mail który podałeś przy zakładaniu konta przyjdzie wiadomość z nowym hasłem i linkiem do strony logowania.

12)Czy jest możliwość śledzenia przesyłki ?

Jeżeli opcją dostawy którą wybierzesz będzie DHL dostaniesz maila z numerem przesyłki i będziesz mógł na bieżąco ją śledzić

13)Czy kurier poinformuje mnie o doręczeniu przesyłki ?

Tak, przed doręczeniem przesyłki powinieneś zostać poinformowany o planowanej godzinie dostawy.

14)Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie ?

Tak, pod numerem telefonu 59 8622 717

15)Czy ceny w Waszym sklepie stacjonarnym i internetowym mogą się różnić ?

Nie powinny, natomiast istnieje taka możliwość. W razie gdy cena w sklepie stacjonarnym jest wyższa od tej którą widziałeś w internecie zgłoś ten fakt sprzedawcy a produkt kupisz po niższej z cen.

16)Rozmiar który mnie interesuje jest niedostępny, co mam zrobić ?

Jeżeli produkt nie jest przeceniony istnieje spore prawdopodobieństwo, że produkt jest dostępny u producenta. Skontaktuj się z nami telefonicznie bądź poprzez formularz kontaktowy w celu ewentualnego zamówienia towaru.

17)Czy produkty są objęte gwarancją ?

Oczywiście każdy sprzedawany przez nas produkt jest objęty 12miesięczną gwarancją producenta na wady ukryte produktu i powstałych w ich wyniku uszkodzeń.

18)Złożyłem zamówienie, ale nie mogę od razu zapłacić, ile mam na to czasu?

Zazwyczaj czekamy 7 dni. Kiedy ten termin mija, kontaktujemy się z klientem i ustalamy ostateczny termin wpłaty.

19) Złożyłem zamówienie i nie dostałem na maila żadnego potwierdzenia

Pierwsze co odśwież pocztę i sprawdź folder SPAM to tam czasem trafiają nasze potwierdzenie. Jeżeli dalej niema maila dla pewności napisz kontakt@mistralsport.pl lub zadzwoń do nas 59 8622 717