ROWER SPECIALIZED DIVERGE SPORT CARBON
Dostępność: Brak w magazynie
Normalna cena: 16 999,00 zł
Cena Promocyjna 12 999,00 zł
ROWER SPECIALIZED DIVERGE SPORT CARBON
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, czy też rzucić młotek na czele ulubionego wyścigu na szutrze, żaden rower nie poradzi sobie lepiej niż nowy Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najfajniejszy – rower, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą przy dużej mocy, ale stabilny i budzący pewność, gdy teren staje się nierówny. Od Future Shock 1.5 i zupełnie nowej geometrii szutrowej, po wiodący w swojej kategorii prześwit opon, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Jazda po szutrze może być „nowym” sportem, ale nasz Diverge Sport Carbon został opracowany dzięki ponad czterdziestu latom doświadczenia. Wyposażony w nasz Future Shock 1.5 i ramę z włókna węglowego FACT 8r zapewnia szybką, pewną i wygodną jazdę po szosie, w terenie i po grubym żwirze. Dzięki oponom Pathfinder Pro 42 mm, które zwyciężyły w kategorii Unbounded i tej samej gumie, którą używamy w modelu S-Works Diverge, jesteś gotowy na jazdę tak szybko i tak daleko, jak chcesz.
- Dzięki ramie z włókna węglowego FACT 8r rama Diverge Sport jest niesamowicie wydajna i lekka w rowerze wyścigowym. Przypnij go do lokalnej wspinaczki typu dirt KOM lub zmierz się z gigantycznym szczytem back country, a lekki i żywy Diverge dowiezie Cię tam szybciej.
- Szybkość, kontrola i pewność - Future Shock 1.5 to idealna technologia dla rowerzystów szutrowych. Dzięki podatności osiowej na poziomie 20 mm Future Shock 1.5 jest stopniowo dostrajany specjalnie do jazdy po szutrze. Dzięki temu masz pewność i kontrolę, możesz utrzymać niską moc i uniknąć hamowania na nierównych drogach gruntowych i grubym, luźnym żwirze, a wszystko to przy jednoczesnym utrzymaniu świeżości dłoni, ramion i szyi.
- Wyrzuciliśmy „status quo” geometrii żwiru przez okno. Nowy Diverge ma najbardziej progresywną geometrię, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy dla roweru z kierownicą, zapewniając rowerzystom sprawny i stabilny rower w terenie, który nadal czuje się responsywnie i zwinnie na szosie. Zwiększyliśmy wysięg ramy, wprowadziliśmy luźniejszą główkę ramy i dłuższy widelec z przesunięciem. Wszystko to zapewnia niesamowitą pewność i dobre wyczucie terenu, podczas gdy zastosowanie krótszych mostków pozwala zachować tę samą długość kokpitu i żwawe sterowanie. Utrzymaliśmy niski suport roweru, aby zwiększyć stabilność, ale wystarczająco wysoki, aby można go było wykorzystać z kołami 650b, jeśli taki jest Twój gust.
- Daliśmy Diverge mnóstwo uchwytów na bagażnik, w tym mocowania na widelec i górną rurę, abyś miał pewność, że możesz zabrać ze sobą wszystko, czego potrzebujesz, niezależnie od tego, jak daleko planujesz jechać lub jak długo planujesz pozostać poza domem.
- Nic tak nie zwiększa możliwości roweru jak prześwit na opony, dlatego w nowym Diverge zapewniliśmy imponujący prześwit na opony wynoszący 47 mm w przypadku koła 700c i 2,1” w przypadku koła 650b. Dzięki wzmocnieniu łańcucha po stronie napędu, wykorzystującemu solidną wiązkę węgla za pierścieniami łańcucha, uzyskaliśmy prześwit bez stosowania delikatnej konstrukcji obniżonych tylnych trójkątów lub zwiększania długości tylnego trójkąta.
Specyfikacja:
- Rama - Specialized Diverge FACT 8r z włókna węglowego, zawieszenie Future Shock, gwintowany suport, wewnętrzne prowadzenie linek, oś przelotowa 12x142mm, hamulce tarczowe flat mount
- Widelec - Future Shock 1.5 z gładkim bagażnikiem, karbon FACT, oś przelotowa 12x100 mm, mocowanie płaskie
- Siodło - Body Geometry Power Sport, szyny stalowe
- Sztyca - Karbon, jednośrubowy, 27,2 mm
- Taśma - Owijka Roubaix S
- Kierownica - Specjalistyczny podnośnik Adventure Gear, spadek 103 mm x zasięg 70 mm x rozchylenie 12°
- Hamulce - Shimano GRX RX400
- Tarcze - 46/30T
- Kaseta - Shimano 105 12-biegowa 11-36
- Mechanizm korbowy - Shimano GRX RX610
- Przerzutka przednia - Shimano GRX RX820
- Przerzutka tylna - Shimano GRX RX820, 12-biegowa
- Łańcuch - Shimano SLX, M7100, 12-biegowa
- Przednie koło - Obręcz DT Swiss G540, szerokość wewnętrzna 24 mm, przystosowana do zastosowania bezdętkowego, 24 godz., piasta z całkowicie uszczelnionym łożyskiem przelotowym, tarcza centerlock, szprychy DT Swiss Champion 14G ze stali nierdzewnej, mosiężne nyple DT Swiss
- Tylne koło - Obręcz DT Swiss G540, szerokość wewnętrzna 24 mm, przystosowana do zastosowania bezdętkowego, 24 godz., piasta z całkowicie uszczelnionym łożyskiem przelotowym, tarcza centerlock, szprychy DT Swiss Champion 14G ze stali nierdzewnej, mosiężne nyple DT Swiss
- Dętki - Zawór Presta 700x28/38mm, 48mm
- Opony - Pathfinder Pro 2BR, ściana boczna w kolorze jasnobrązowym, 700x42