ROWER SPECIALIZED DIVERGE E5 CZERWONY REDWOOD RUSTED RED
Dostępność: W magazynie
Normalna cena: 6 599,00 zł
Cena Promocyjna 4 999,00 zł
ROWER SPECIALIZED DIVERGE E5
Bez względu na to, czy Twoim celem jest ucieczka po szutrowych drogach, z dala od samochodów i tłumów, stanięcie na linii startu w pierwszym szutrowym wyścigu, czy po prostu posiadanie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub w teren, żaden rower nie jest lepszy niż nowy Diverge. Jest to po prostu najszybszy, najbardziej wydajny i być może dający najwięcej frajdy rower, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający szybką i żwawą jazdę, a jednocześnie stabilny i dający poczucie pewności siebie, gdy teren staje się nierówny. Z całkowicie nową geometrią i wiodącym w kategorii prześwitem opon, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, szutrze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymarzyć sobie zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Dzięki wysokiej jakości ramie ze stopu E5 i w pełni karbonowemu widelcowi FACT, Diverge E5 zapewnia szybką, pewną i komfortową jazdę na szosie, w terenie i po grubym żwirze. Grupa Claris 2x8 firmy Shimano zapewnia szeroki zakres przełożeń w każdym terenie, a koła Axis Elite i opony Pathfinder Sport 38 mm zapewniają wydajną jazdę i i wszechstronność podczas jazdy po twardym podłożu.
- Nasza aluminiowa rama Premium E5 zapewnia sztywną, lekką i wytrzymałą platformę. Po połączeniu z naszym w pełni karbonowym widelcem FACT, Diverge Base E5 staje się lekkim, żywym i wszechstronnym rowerem gotowym do ataku na każdą nawierzchnię.
- Wyrzuciliśmy "status-quo" geometrii gravelowej przez okno. Nowy Diverge ma najbardziej progresywną geometrię, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy dla roweru z kierownicą typu drop bar, dając rowerzystom rower sprawny i stabilny w terenie, który nadal jest responsywny i zwinny na drodze. Zwiększyliśmy reach ramy, wprowadziliśmy bardziej płaski kąt główki ramy i widelec z dłuższym offsetem. Wszystko to daje niesamowitą pewność i poczucie stabilności w terenie, podczas gdy krótsze mostki utrzymują ogólną długość kokpitu na tym samym poziomie, a sterowność jest żwawa. Utrzymaliśmy BB roweru nisko, aby zwiększyć stabilność, ale wystarczająco wysoko, aby można było go używać z kołami 650b, jeśli takie są Twoje preferencje.
- W modelu Diverge zastosowaliśmy wiele mocowań bagażnika, w tym mocowania na widelcu i górnej rurze, abyś mógł zabrać to, czego potrzebujesz, niezależnie od tego, jak daleko zamierzasz jechać lub jak długo zamierzasz pozostać na zewnątrz.
- Nic tak nie zwiększa możliwości roweru, jak prześwit na opony, więc daliśmy nowemu Diverge aż 47 mm prześwitu na oponę z kołem 700c i 2,1” z kołem 650b. Dzięki osłonie rury pod łańcuchem i solidnym tylnym widełkom stworzyliśmy prześwit bez stosowania delikatnej konstrukcji dolnego widelca lub zwiększania długości widełek łańcucha.
Wykaz cech:
- Mostek - 3D-forged alloy, 31.8mm, 7-degree rise
- Sztyca - Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware
- Siodło - Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
- Owijka - Specialized S-Wrap
- Kierownica - Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
- Zębatki - 50/34T
- Łańcuch - KMC X8 w/ Missing Link™
- Suport - Shimano 68mm threaded
- Manetki -Shimano Claris 2000, 8-speed
- Mechanizm korbowy - Shimano Claris R200
- Tylna przerzutka - Shimano Claris, 8-speed
- Przednia przerzutka - Shimano Claris, 8-speed, braze-on
- Kaseta - SunRace, 8-speed, 11-34t
- Dętki - 700x28/38mm, 48mm Presta valve
- Tylne koło - AXIS Elite Disc
- Przednie kolo - AXIS Elite Disc
- Opony - Specialized Pathfinder Sport, 700x38c
- Zacisk sztycy - Alloy, 30.8mm
- Rama - Specialized Diverge E5 Premium Aluminum, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
- Hamulce - Tektro Mira, flat-mount, mechanical disc
- Widelec - FACT carbon, full carbon steerer, 12x100 mm thru-axle, flat-mount disc