ROWER SPECIALIZED DIVERGE SPORT CARBON CZARNY
Dostępność: Brak w magazynie
Normalna cena: 18 999,00 zł
Cena Promocyjna 15 199,20 zł
ROWER SPECIALIZED DIVERGE SPORT CARBON
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka po szutrowych bocznych drogach, z dala od samochodów i tłumów, czy rzucenie młotem na czoło ulubionego wyścigu szutrowego, żaden rower nie zrobi tego lepiej niż nowy Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy - i być może dający najwięcej frajdy - rower, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający szybką i żwawą jazdę z mocą, ale stabilną i dodającą pewności, gdy teren robi się nierówny. Od Future Shock 1.5 i całkowicie nowej geometrii szutrowej po wiodący w swojej kategorii prześwit na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, szutrze i szutrze. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, więc możesz wymyślać zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki
Jazda po szutrze może być „nowym” sportem, ale nasz Diverge Sport Carbon został opracowany dzięki ponad czterdziestoletniemu doświadczeniu. Ma nasz Future Shock 1.5 i ramę z włókna węglowego FACT 8r do szybkiej, pewnej i wygodnej jazdy po szosie, błocie i grubym szutrze. Z inspirowaną szutrem przerzutką SRAM Apex 1 1x11 i kołami DT Swiss G540, Diverge Sport jest równie sprawny, co wszechstronny. Z zwycięskimi oponami Kanza Pathfinder Pro 38 mm, z tą samą gumą, którą stosujemy w S-Works Diverge, jesteś gotowy do jazdy tak szybko i tak daleko, jak chcesz.
- Dzięki karbonowej ramie FACT 8r rama Diverge Sport jest niesamowicie sprawna i lekka na wyścigi. Przypnij go do lokalnej wspinaczki KOM lub zmierz się z gigantycznym szczytem w terenie, lekki i żywy Diverge zabierze Cię tam szybciej.
- Szybkość, kontrola i pewność - Future Shock 1.5 to idealna technologia dla rowerzystów szutrowych. Dzięki 20 mm podatności osiowej Future Shock 1.5 jest stopniowo dostosowywany specjalnie do jazdy po szutrze. Dzięki temu masz pewność i kontrolę, jesteś w stanie utrzymać niską moc i nie hamować na wyboistych drogach gruntowych i grubym, luźnym żwirze, a wszystko to przy zachowaniu świeżości dłoni, ramion i szyi.
- Wyrzuciliśmy szutrową geometrię „status-quo” przez okno. Nowy Diverge ma najbardziej progresywną geometrię, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy dla roweru z kierownicą opuszczaną, dając rowerzystom sprawny i stabilny rower w błocie, który wciąż reaguje i jest zwrotny na szosie. Zwiększyliśmy zasięg ramy, wprowadziliśmy luźniejszą główkę ramy i dłuższy widelec z przesunięciem. Wszystko to daje niesamowitą pewność siebie z poczuciem osadzania w błocie, podczas gdy krótsze mostki utrzymują całkowitą długość kokpitu na tym samym poziomie, a układ kierowniczy jest żwawy. Utrzymaliśmy niski suport roweru, aby zwiększyć stabilność, ale wystarczająco wysoki, aby można go było używać z kołami 650b, jeśli o to Ci chodzi.
- Wyposażyliśmy Diverge w wiele mocowań bagażnika, w tym mocowania widelca i górnej rury, aby mieć pewność, że zabierzesz wszystko, czego potrzebujesz, bez względu na to, jak daleko zamierzasz się posunąć lub jak długo planujesz pozostać poza domem.
- Nic tak nie odblokowuje możliwości motocykla jak prześwit przy oponach, dlatego daliśmy nowemu Diverge aż 47 mm prześwitu przy kole 700c i 2,1” przy kole 650b. Dzięki wspornikowi łańcucha po stronie napędu wykorzystującemu solidną wiązkę węgla za pierścieniami łańcucha, stworzyliśmy prześwit bez stosowania delikatnej obniżonej konstrukcji łańcucha lub zwiększania długości łańcucha.