ROWER SPECIALIZED EPIC WORLD CUP EXPERT ZIELONY
Dostępność: W magazynie
Normalna cena: 36 999,00 zł
Cena Promocyjna 27 999,00 zł
ROWER SPECIALIZED EPIC WORLD CUP EXPERT
MYŚL NAJSZYBCIEJ: Epic World Cup to najszybszy rower wyścigowy XC na świecie na trasach od gładkich do średnio technicznych dzięki niezrównanemu połączeniu wydajności, kontroli i lekkości. Mistrz Świata Christopher Blevins powiedział to najlepiej: „Ta rzecz daje mi wszystko, czego mogę oczekiwać od hardtaila, a także kontrolę i możliwości pełnego zawieszenia”. Do stworzenia tej szybkiej maszyny wystarczyło całkowicie zintegrowane podejście do rozwoju, wynalezienie radykalnie nowego szoku i cztery dekady zwycięskiego doświadczenia w terenie.
RAMA ODNIESIENIA: Aby zapewnić maksymalną prędkość poprzez bezwzględnie efektywne przenoszenie mocy i precyzyjne prowadzenie, nasz zespół inżynierów ustanowił i osiągnął nowe standardy w zakresie sztywności skrętnej i sztywności suportu. Ten wyczyn wymagał zintegrowanego podejścia do rozwoju, które połączyło lepszy strukturalnie układ podwójnych diamentów z amortyzatorem umieszczonym w górnej rurze i wykończone najbardziej wyrafinowanym układem kompozytowym w historii Specialized.
SZOKUJĄCO SZYBKI: Zespół Specialized Ride Dynamics wymyślił i wynalazł rewolucyjną technologię amortyzatorów na potrzeby Pucharu Świata Epic, która zapewnia kierowcy wydajność i szybką reakcję hardtaila ORAZ kontrolę, możliwości i przenoszenie pędu charakterystyczne dla pełnego zawieszenia – a wszystko to z prosta konfiguracja. Amortyzator SID Deluxe WCID, opracowany we współpracy z RockShox, wykorzystuje unikalne, niezależnie regulowane dodatnie i ujemne sprężyny pneumatyczne, aby zapewnić pożądane „trzaskanie” hardtaila w połączeniu z wybaczaniem pochłaniającym teren i możliwością łatwej personalizacji konfiguracji pod kątem określony kurs lub dostrojenie do preferencji i stylu jazdy jeźdźca. Ustaw go twardo, a będzie jechał jak hardtail, lub otwórz go, a otrzymasz ripper rozgniatający kawałki. Ale nie jesteś ograniczony tylko „otwarty i zamknięty”, prosty charakter jego konfiguracji pozwala kierowcy ustawić spektrum od twardych do miękkich.
WYDAJNOŚĆ POWYŻEJ SWOJEJ KATEGORII: 75 mm skoku tylnego roweru Epic World Cup zapewnia kontrolę i możliwości roweru o znacznie dłuższym skoku. Ponieważ został zaprojektowany do jazdy na maksymalnym lub prawie maksymalnym skoku, zapewnia taki sam skok dodatni, jak rower podróżny o skoku 100 mm z 25% ugięciem. Aby jeszcze bardziej zoptymalizować działanie zawieszenia, zespół Specialized Ride Dynamics dostroił sztywność sprężyny tak, aby była stosunkowo płaska w połowie skoku, aby wytrzymać większość sił na nierównościach jak w rowerze o dłuższym skoku. Ze względu na swój duży rozmiar, niestandardowy zderzak Mega Jounce jest „pierwszym w branży” i odgrywa kluczową rolę w płynnym zarządzaniu od dołu do góry przy największych uderzeniach.
CZY straciliśmy rozum? RODZAJ: Podczas gdy nowy, przełomowy amortyzator SID Deluxe WCID zapewnia unikalne połączenie wsparcia i zgodności z tyłu, BRAIN wciąż żyje i ma się dobrze w widelcu. Technologia Position-Sensitive pozwala rowerzyście wsunąć się w widelec o 15 mm, zapewniając zrównoważoną jazdę, zapewniając elastyczną podatność na niewielkie nierówności i stabilną platformę pedałowania bez konieczności zdalnej blokady lub obracania dźwigni.
KONIEC WAGI: Dzięki ramie ważącej zaledwie 1915 gramów (pomalowanej z amortyzatorem i całym osprzętem) Epic World Cup przewyższa najlżejszych konkurentów. Przekłada się to na szybsze przyspieszanie, efektywniejsze wspinanie się i zwinniejsze prowadzenie. A wszystko to składa się na szybkość. Osiągnęliśmy wagę piórkową i potworną sztywność Epic WC, stosując to, czego nauczyliśmy się podczas opracowywania naszego Aethos, najlżejszej produkcyjnej ramy szosowej, jaką kiedykolwiek wyprodukowano, w szczególności zaawansowany układ kompozytowy i kształty rur.
- Całkowicie nowa rama Epic World Cup jest wyposażona w technologię zawieszenia Ride Dynamics Developed i zoptymalizowany skok tylnego koła wynoszący 75 mm. Dzięki technologii amortyzatorów Epic World Cup zapewnia niezrównaną wydajność pedałowania i jest gotowy na najcięższe zjazdy, jakie możesz na niego rzucić – nie są wymagane żadne przełączniki blokujące.
- Przekładnia SRAM GX opiera się na tym, czego potrzebują najlepsi kolarze w zakresie wydajności i wytrzymałości, dzięki czemu jest idealnie dopasowana do brutalnych wymagań współczesnych wyścigów Cross Country.
- Całkowicie nowy widelec SID SL BRAIN zapewnia tłumienie nierówności o skoku 110 mm, jednocześnie rozróżniając sygnały od podłoża lub rowerzysty, zapewniając najwyższą wydajność.
- Ręcznie robione koła z włókna węglowego Roval Control, wywodzące się z długiej kolekcji Pucharów Świata, są wyposażone w nowoczesną, bezhakową obręcz o średnicy wewnętrznej 29 mm, która maksymalizuje wytrzymałość, jakość jazdy i trwałość, jednocześnie utrzymując wagę na minimalnym poziomie.