ROWER SPECIALIZED EPIC EVO ZŁOTY
Dostępność: W magazynie
Normalna cena: 22 000,00 zł
Cena Promocyjna 14 399,00 zł
ROWER SPECIALIZED EPIC EVO
Pamiętasz, kiedy biegi przełajowe nie zawsze wymagały użycia broni startowej? Tak jak my.
I chociaż Epic EVO nigdy nie odrzuci tablicy rejestracyjnej, dobrze wie, że następny grzbiet to także doskonała linia mety, oferując niesamowite połączenie wydajności pedałowania i imponujących możliwości pokonywania szlaków tam szybciej.
Podczas gdy Epic EVO ma pozornie skromny wzrost skoku zawieszenia o 20 milimetrów z przodu w stosunku do swojego partnera ze stajni Epic i zaledwie o 10 milimetrów z tyłu, pracowaliśmy w nadgodzinach, aby upewnić się, że zostało to zaimplementowane w sposób, który sprawi, że powiesz „ wow! jak tylko dotrzesz do pierwszego odcinka singletracku.
Starannie zaprojektowane, aby zachować jak najwięcej ze standardowej wydajności Epic, nowa kinematyka zawieszenia EVO współpracuje z naszym amortyzatorem Rx XC, aby zapewnić, że możesz maksymalnie wykorzystać każdy cal skoku na jednym dotknięciu, jednocześnie oferując zwiększoną charakterystykę zapobiegającą przysiadom w celu poprawy wydajności pedałowania.
Dzięki wielu praktykom w wyprzedzaniu zakrętu, Epic EVO pretenduje teraz do najskuteczniejszej iteracji naszej progresywnej geometrii XC, jaka kiedykolwiek pojawiła się w Epic. Jest również bardziej wszechstronny niż kiedykolwiek dzięki nowemu tylnemu trójkątowi wyposażonemu w flip-chip, który pozwala rowerzystom dostosować kąt główki ramy i wysokość suportu, aby łatwo dostosować charakterystykę prowadzenia Epic EVO.
Lekka rama z włókna węglowego FACT 11m firmy Epic EVO jest wyposażona w mocne komponenty SRAM i zawieszenie RockShox, co daje pakiet dostosowany do tego, by mile znikały szybciej niż kiedykolwiek.
- Odwróć, aby zgrać: dostosuj jazdę na karbonowej ramie Epic EVO FACT 11m, aby dopasować ją do preferowanych właściwości jezdnych dzięki prostocie flip-chip, która pozwala rowerzystom zmniejszyć kąt główki ramy EVO o pół stopnia, jednocześnie obniżając wysokość suportu o 10 milimetrów.
- Reba RL zapewnia płynną jazdę dzięki amortyzatorowi RockShox Motion Control, a regulacja SoloAir sprawia, że regulacja wydajności zawieszenia jest dziecinnie prosta.
- Układ napędowy NX Eagle firmy SRAM stanowi punkt odniesienia dla przystępnych cenowo wysokich osiągów, zapewniając wyraźną zmianę biegów i ogromny zakres przełożeń wynoszący 450%.
Specyfikacja:
- Rama - FACT 11m Full Carbon, Progressive XC Geometry, Rider-First Engineered™, gwintowany suport, rozstaw 12x148mm z tyłu, wewnętrzne prowadzenie linek, 110mm skoku
- Widelec - RockShox Reba RL, tłumienie Motion Control, Solo Air, przesunięcie 42 mm, oś przelotowa 15 x 110 mm, 120 mm skoku
- Amortyzator tylny - RockShox DELUXE Select+, Rx XC Tune, dwie pozycje, regulacja odbicia, 190x40mm
- Kierownica - Specialized Alloy, wznios 20 mm, 31,8 mm, szerokość 760 mm
- Siodło - Body Geometry Power Sport, stalowe szyny
- Sztyca - TranzX, 30,9 mm, XS-SM: 100 mm, M: 125 mm, L-XL: 150 mm
- Piasta przednia - Specjalistyczny stop, uszczelnione łożyska maszynowe, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 15 x 110 mm
- Piasta tylna - Specjalistyczny stop, uszczelnione łożyska maszynowe, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 148 mm x 12 mm
- Opony - Specialized Ground Control, osłona GRID, mieszanka T7, 29x2,35
- Łańcuch - SRAM SX Eagle, 12-rzędowa
- Mechanizm korbowy - SRAM X1000 Eagle, DUB, 170/175mm 32T
- Kaseta - SRAM NX Eagle, 12-rzędowy, 11-50t
- Przerzutka tylna - SRAM NX Eagle, 12-rzędowa
- Zębatki - 32T