ROWER SPECIALIZED EPIC EVO COMP CARBON
Dostępność: Brak w magazynie
Normalna cena: 25 900,00 zł
Cena Promocyjna 15 799,00 zł
ROWER SPECIALIZED EPIC EVO COMP
Lekki, ale sztywny. Zdolny, ale wydajny. Zabawny, ale skoncentrowany. Podczas gdy Epic EVO ma pozornie skromny, 20-milimetrowy wzrost skoku zawieszenia z przodu w stosunku do swojego kolegi z Epica i tylko 6-milimetrowy z tyłu, pracowaliśmy po godzinach, aby upewnić się, że został on zaimplementowany w sposób, który sprawi, że powiesz "Whoa!", jak tylko trafisz na pierwszy odcinek singletracka.
Nowa kinematyka zawieszenia EVO współpracuje ze zmodyfikowanym zawieszeniem Rx XC Tune z przodu i z tyłu, aby zapewnić maksymalne wykorzystanie każdego centymetra skoku, jednocześnie oferując zwiększoną charakterystykę anti-squat dla lepszej efektywności pedałowania.
Dzięki dużej praktyce w wyprzedzaniu trendów, Epic EVO jest najbardziej wydajną wersją progresywnej geometrii XC, jaka kiedykolwiek pojawiła się w rowerach Epic. Jest także bardziej wszechstronny niż kiedykolwiek dzięki nowemu, wyposażonemu w chip flip, tylnemu mostkowi, który pozwala rowerzyście dostosować kąt główki ramy i wysokość dolnego suportu, aby łatwo dostosować charakterystykę prowadzenia Epica EVO.
Epic EVO Comp jest dobrze zbalansowany i wyposażony w mocne, czterotłoczkowe hamulce SRAM G2 RS, dropper X-Fusion Manic i widelec RockShox SID Select .
- Flip It To Rip It: Dostosuj właściwości jezdne ramy karbonowej FACT 11m dzięki prostocie typu flip-chip, która pozwala rowerzystom zmniejszyć kąt główki ramy EVO o pół stopnia, jednocześnie obniżając wysokość suportu o 6 milimetrów.
- Sztyca regulowana Manic firmy X-Fusion oferuje bezstopniową regulację skoku za pomocą zgrabnej dźwigni z manetką, co zapewnia bezproblemową obsługę, gdy sprawy stają się niebezpieczne.
- 4-tłokowe zaciski na rowerze XC? Co za cudowny czas, aby być przy życiu - 4-tłokowe zaciski G2 RS firmy SRAM oferują mnóstwo płynnej i kontrolowanej mocy, aby utrzymać nowo odkrytą prędkość EVO w ryzach.
- Obręcze przystosowane do jazdy bezdętkowej mają nowoczesną, 30-milimetrową szerokość wewnętrzną, co pozwala oponom uzyskać idealny profil i trakcję.
Specyfikacja:
- Rama - FACT 11m Full Carbon, Progressive XC Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm rear spacing, internal cable routing, 110mm of travel
- Zacisk sztycy - SEAT COLLAR, KCNC, SPL-SC02-349-02, EXTRUDED, 7075-T73, 34.9MM, 10B21, BLACK ZINC BOLT, BOLT CLAMP TYPE
- SWAT EMT Cage-Mount Tool
- Amortyzator - RockShox Deluxe Select+, Rx XC Tune, Two Position, Rebound Adjust, 190x40mm
- Widelec - Rockshox SID Select, Charger RL Damper, Debon Air, 15x110mm, 44mm offset, 120mm Travel
- Mostek - Alloy Stem, 35mm clamp, 60mm
- Kierownica - Specialized Alloy, 20mm rise, 35mm, 760mm wide
- Owijka - Specialized Trail Grips
- Siodło - Body Geometry Power Sport, steel rails
- Sztyca - X-Fusion Manic, 30.9, 125/150 Travel, 0mm offset
- Hamulce - SRAM G2 RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 180mm rotor
- Tylna przerzutka - SRAM GX Eagle, 12-speed
- Manetki - SRAM GX, trigger, 12-speed
- Kaseta - Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
- Łańcuch - SRAM NX Eagle, 12-speed
- Mechanizm korbowy - SRAM, X1 Alloy Eagle, 12-speed
- Zębatki - 32T
- Suport - SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded
- Obręcze - Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
- Przednia piasta - Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
- Tylna piasta - REAR HUB,BEAR PAWL BMB-00412O1C,SRAM XD STEEL FHB ,6 BOLT DISC,SEALED CARTRIDGE BEARING,28H,12MM AXLE,148MM SPACING
- Szprychy - DT Swiss Industry
- Opony - Ground Control, 2Bliss Ready, 29x2.35"
- Dętki - TUBES,STANDARD 48MM PV LOW LEAD 29x1.75/2.4, MAXXIS BRAND