ROWER SPECIALIZED DIVERGE E5 MIDNIGHT SHADOW GRANATOWY
Dostępność: W magazynie
Normalna cena: 6 499,00 zł
Cena Promocyjna 5 199,20 zł
ROWER SPECIALIZED DIVERGE E5
SATIN MIDNIGHT SHADOW/VIOLET PEARL
Bez względu na to, czy Twoim celem jest ucieczka po szutrowych drogach, z dala od samochodów i tłumów, stanięcie na linii startu w pierwszym szutrowym wyścigu, czy po prostu posiadanie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub w teren, żaden rower nie jest lepszy niż nowy Diverge. Jest to po prostu najszybszy, najbardziej wydajny i być może dający najwięcej frajdy rower, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający szybką i żwawą jazdę, a jednocześnie stabilny i dający poczucie pewności siebie, gdy teren staje się nierówny. Z całkowicie nową geometrią i wiodącym w kategorii prześwitem opon, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, szutrze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymarzyć sobie zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Dzięki wysokiej jakości ramie ze stopu E5 i w pełni karbonowemu widelcowi FACT, Diverge E5 zapewnia szybką, pewną i komfortową jazdę na szosie, w terenie i po grubym żwirze. Grupa Claris 2x8 firmy Shimano zapewnia szeroki zakres przełożeń w każdym terenie, a koła Axis Elite i opony Pathfinder Sport 38 mm zapewniają wydajną jazdę i i wszechstronność podczas jazdy po twardym podłożu.
- Nasza aluminiowa rama Premium E5 zapewnia sztywną, lekką i wytrzymałą platformę. Po połączeniu z naszym w pełni karbonowym widelcem FACT, Diverge Base E5 staje się lekkim, żywym i wszechstronnym rowerem gotowym do ataku na każdą nawierzchnię.
- Wyrzuciliśmy "status-quo" geometrii gravelowej przez okno. Nowy Diverge ma najbardziej progresywną geometrię, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy dla roweru z kierownicą typu drop bar, dając rowerzystom rower sprawny i stabilny w terenie, który nadal jest responsywny i zwinny na drodze. Zwiększyliśmy reach ramy, wprowadziliśmy bardziej płaski kąt główki ramy i widelec z dłuższym offsetem. Wszystko to daje niesamowitą pewność i poczucie stabilności w terenie, podczas gdy krótsze mostki utrzymują ogólną długość kokpitu na tym samym poziomie, a sterowność jest żwawa. Utrzymaliśmy BB roweru nisko, aby zwiększyć stabilność, ale wystarczająco wysoko, aby można było go używać z kołami 650b, jeśli takie są Twoje preferencje.
- W modelu Diverge zastosowaliśmy wiele mocowań bagażnika, w tym mocowania na widelcu i górnej rurze, abyś mógł zabrać to, czego potrzebujesz, niezależnie od tego, jak daleko zamierzasz jechać lub jak długo zamierzasz pozostać na zewnątrz.
- Nic tak nie zwiększa możliwości roweru, jak prześwit na opony, więc daliśmy nowemu Diverge aż 47 mm prześwitu na oponę z kołem 700c i 2,1” z kołem 650b. Dzięki osłonie rury pod łańcuchem i solidnym tylnym widełkom stworzyliśmy prześwit bez stosowania delikatnej konstrukcji dolnego widelca lub zwiększania długości widełek łańcucha.