ROWER ELEKTRYCZNY SPECIALIZED TURBO LEVO COMP ALLOY NB CZARNY
Dostępność: W magazynie
Normalna cena: 30 999,00 zł
Cena Promocyjna 24 799,20 zł
ROWER ELEKTRYCZNY SPECIALIZED
TURBO LEVO COMP ALLOY NB
Całkowicie nowy Levo zapewnia niewiarygodną moc, która pozwala przejechać więcej szlaków dzięki niezrównanemu połączeniu jakości jazdy, mocy użytkowej i zasięgu w dowolnym miejscu. Jest to kwintesencja, zastosowanie i wzmocnienie 40-letniej obsesji tworzenia najlepszych na świecie rowerów górskich. Od momentu wprowadzenia na rynek, Levo postawiło poprzeczkę, do której dąży każdy inny e-MTB, a nowe Levo ponownie ją podnosi.
Zaczyna się od naszego silnika Turbo Full Power 2.2 i jednostki Turbo Connect (TCU), które zapewniają Levo płynne i bezproblemowe wzmocnienie Twoich wysiłków - 4x większa moc, która pozwala Ci wybrać, gdzie chcesz jechać i kiedy chcesz to zrobić. Levo przełamuje również ograniczenia, jeśli chodzi o zasięg, wzmacniając Twój wysiłek przez nawet pięć godzin jazdy po szlaku. Teraz możesz jeździć dalej i odkrywać więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Zoptymalizowane podwozie może pochwalić się 150-milimetrowym, indywidualnie dostrojonym tylnym zawieszeniem i regulowaną geometrią, która zapewnia stabilną i naturalną jazdę jak żadna inna. Ponieważ na koniec dnia liczy się tylko jazda. Uwierz w to.
Więcej wspinaczki, więcej zjazdów, więcej kilometrów, więcej zabawy. Wyposażony w bezproblemowy układ napędowy SRAM GX/NX, zawieszenie RockShox oraz lekki i wytrzymały zestaw kół ze stopu, nowy Turbo Levo zapewnia więcej wszystkiego, co kochasz w jeździe po szlakach.
- W pełni zintegrowany silnik Levo Turbo Full Power 2.2, akumulator 700 Wh i jednostka sterująca Turbo Connect zapewniają najlepsze osiągi w swojej klasie: moment obrotowy 90 Nm i moc 565 watów, czyli nawet pięć godzin jazdy, która jest dłuższa i szybsza niż kiedykolwiek wcześniej.
- Jednostka Turbo Connect ("TCU") w Levo to coś więcej niż przycisk "On-Off" — to mózg roweru. TCU pokazuje poziom naładowania baterii oraz tryb wspomagania. Komunikuje się również za pośrednictwem ANT+/Bluetooth® z naszym opcjonalnym wyświetlaczem na kierownicy, aby przekazać ci jeszcze więcej informacji o przebiegu jazdy.
- Specjalna konstrukcja z kołem 27,5" z tyłu i 29" z przodu zapewnia zwinną jazdę, dzięki której prześcigniesz inne rowery e-MTB. Obszerny kokpit poprawia twoją pozycję na rowerze, optymalizując trakcję i kontrolę na zakrętach. Niski suport, spłaszczony kąt główki ramy i mniejszy offset widelca zapewniają stabilność w nierównym terenie.
- Levo oferuje sześć różnych ustawień geometrii, które pozwalają doprowadzić do perfekcji jego osiągi niezależnie od stylu jazdy i terenu. Kąt główki może być regulowany w zakresie od 63 do 65,5 stopnia. Wysokość suportu można regulować w górę lub w dół o 7 mm.
- Skok tylnego zawieszenia w Levo to 150 mm, co oznacza, że pochłania ono zarówno drobne nierówności, jak i ogromne dropy, a przy tym oferuje niewiarygodną reakcję na pedałowanie i przenosi moc na podłoże z pełną wydajnością.
- S-sizing w Levo bazuje na tym, co ma znaczenie: wzrost i styl jazdy użytkownika, a nie długość nogi. Sześć rozmiarów, wszystkie o podobnych długościach główki ramy i przekroku, pozwalają wybrać ten, który najlepiej pasuje do Twojego indywidualnego stylu. Im mniejsze oznaczenie "S" tym rower będzie bardziej zwinny i zachęcający do zabawy, podczas gdy większe rozmiary "S" zadbają o większą stabilność podczas jazdy w dół z dużą prędkością.
Specyfikacja:
- Rama - Specialized M5 premium alloy, headset adjust, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 150mm travel, 148mm spacing
- Zacisk sztycy - Alloy, 38.6mm
- Sztyca - X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
- Mostek - Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
- Siodło - Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
- Kierownica - Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
- Tylna piasta - Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
- Przednia piasta - Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
- Przednia opona - Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
- Szprychy - DT Swiss Industry
- Tylna opona - Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6"
- Obręcze - Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
- Dętki - Standard, Presta Valve
- Ladowarka - Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V
- Silnik - Specialized 2.2 Custom Rx Trail Tuned Motor
- Bateria - Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh
- Amortyzator - FOX FLOAT X Performance, LSR, 2-position lever, 55x210mm
- Widelec - Fox Rhythm 36, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel
- Mechanizm korbowy - Praxis Forged/Custom Offset/ISIS Spindle Interface, 160mm
- Tylna przerzutka - SRAM GX Eagle, 12-speed
- Manetki - SRAM GX, trigger, 12-speed
- Łańcuch - SRAM NX Eagle, 12-speed
- Zębatki - SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 34t, steel
- Kaseta - Sram XG-1275, 12-speed, 10
- Tylny hamulec - SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
- Przedni hamulec -
SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm