ROWER ELEKTRYCZNY SPECIALIZED TURBO LEVO COMP ALLOY GRANATOWY
Dostępność: Brak w magazynie
Normalna cena: 29 999,00 zł
Cena Promocyjna 23 999,20 zł
ROWER ELEKTRYCZNY SPECIALIZED
LEVO COMP ALLOY
Całkowicie nowy Levo zapewnia niewiarygodną moc, która pozwala przejechać więcej szlaków dzięki niezrównanemu połączeniu jakości jazdy, mocy użytkowej i zasięgu w dowolnym miejscu. Jest to kwintesencja, zastosowanie i wzmocnienie 40-letniej obsesji tworzenia najlepszych na świecie rowerów górskich. Od momentu wprowadzenia na rynek, Levo postawiło poprzeczkę, do której dąży każdy inny e-MTB, a nowe Levo ponownie ją podnosi.
Zaczyna się od naszego silnika Turbo Full Power 2.2 i jednostki Turbo Connect (TCU), które zapewniają Levo płynne i bezproblemowe wzmocnienie Twoich wysiłków - 4x większa moc, która pozwala Ci wybrać, gdzie chcesz jechać i kiedy chcesz to zrobić. Levo przełamuje również ograniczenia, jeśli chodzi o zasięg, wzmacniając Twój wysiłek przez nawet pięć godzin jazdy po szlaku. Teraz możesz jeździć dalej i odkrywać więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Zoptymalizowane podwozie może pochwalić się 150-milimetrowym, indywidualnie dostrojonym tylnym zawieszeniem i regulowaną geometrią, która zapewnia stabilną i naturalną jazdę jak żadna inna. Ponieważ na koniec dnia liczy się tylko jazda. Uwierz w to.
Więcej wspinaczki, więcej zjazdów, więcej kilometrów, więcej zabawy. Wyposażony w bezproblemowy układ napędowy SRAM GX/NX, zawieszenie RockShox oraz lekki i wytrzymały zestaw kół ze stopu, nowy Turbo Levo zapewnia więcej wszystkiego, co kochasz w jeździe po szlakach.
- W pełni zintegrowany silnik Levo Turbo Full Power 2.2, akumulator 700 Wh i jednostka sterująca Turbo Connect zapewniają najlepsze osiągi w swojej klasie: moment obrotowy 90 Nm i moc 565 watów, czyli nawet pięć godzin jazdy, która jest dłuższa i szybsza niż kiedykolwiek wcześniej.
- Jednostka Turbo Connect ("TCU") w Levo to coś więcej niż przycisk "On-Off" — to mózg roweru. TCU pokazuje poziom naładowania baterii oraz tryb wspomagania. Komunikuje się również za pośrednictwem ANT+/Bluetooth® z naszym opcjonalnym wyświetlaczem na kierownicy, aby przekazać ci jeszcze więcej informacji o przebiegu jazdy.
- Specjalna konstrukcja z kołem 27,5" z tyłu i 29" z przodu zapewnia zwinną jazdę, dzięki której prześcigniesz inne rowery e-MTB. Obszerny kokpit poprawia twoją pozycję na rowerze, optymalizując trakcję i kontrolę na zakrętach. Niski suport, spłaszczony kąt główki ramy i mniejszy offset widelca zapewniają stabilność w nierównym terenie.
- Levo oferuje sześć różnych ustawień geometrii, które pozwalają doprowadzić do perfekcji jego osiągi niezależnie od stylu jazdy i terenu. Kąt główki może być regulowany w zakresie od 63 do 65,5 stopnia. Wysokość suportu można regulować w górę lub w dół o 7 mm.
- Skok tylnego zawieszenia w Levo to 150 mm, co oznacza, że pochłania ono zarówno drobne nierówności, jak i ogromne dropy, a przy tym oferuje niewiarygodną reakcję na pedałowanie i przenosi moc na podłoże z pełną wydajnością.
- S-sizing w Levo bazuje na tym, co ma znaczenie: wzrost i styl jazdy użytkownika, a nie długość nogi. Sześć rozmiarów, wszystkie o podobnych długościach główki ramy i przekroku, pozwalają wybrać ten, który najlepiej pasuje do Twojego indywidualnego stylu. Im mniejsze oznaczenie "S" tym rower będzie bardziej zwinny i zachęcający do zabawy, podczas gdy większe rozmiary "S" zadbają o większą stabilność podczas jazdy w dół z dużą prędkością.
Specyfikacja:
- Mostek - Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
- Siodło - Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
- Owijka - Specialized Trail Grips
- Kierownica - Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
- Sztyca - X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
- Zacisk sztycy - Alloy, 38.6mm
- Rama - Specialized M5 premium alloy, headset adjust, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 150mm travel, 148mm spacing
- Tylna piasta - Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
- Przednia piasta - Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
- Przednia opona - Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
- Szprychy - DT Swiss Industry
- Tylna opona - Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6"
- Obręcze - Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
- Dętki - Standard, Presta Valve
- Ładowarka - Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V
- Silnik - Specialized 2.2 Custom Rx Trail Tuned Motor
- Bateria - Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh
- IU/Remote - Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
- Amortyzator - FOX FLOAT X Performance, LSR, 2-position lever, 55x210mm
- Widelec - Fox Rhythm 36, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel
- Mechanizm korbowy - Praxis Forged/Custom Offset/ISIS Spindle Interface, 160mm
- Tylna przerzutka - SRAM GX Eagle, 12-speed
- Manetki - SRAM GX, trigger, 12-speed
- Łańcuch - SRAM NX Eagle, 12-speed
- Zębatki - SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 34t, steel
- Kaseta - Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
- Tylny hamulec -SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
- Przedni hamulec - SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm