Serwis rowerowy
Od ponad 25 lat prowadzimy serwis rowerów, motorowerów i sprzętu sportowego. Posiadamy doświadczonych mechaników z wieloma certyfikatami takimi jak serwis piast shimano nexus, rowerów elektrycznych, amortyzatorów, czy centrowania kół.
Wykonamy przegląd gwarancyjny, pogwarancyjny przygotujemy twój rower do wycieczki ze znajomymi czy startu w maratonie, a szeroka gama akcesoriów oraz części plus fachowe doradztwo pomoże znacząco ulepszyć twój rower.
Szczegóły uzyskasz na miejscu lub pod nr telefonu 571 432 469
Regulamin serwisu rowerowego:
- Serwis rowerowy Mistral Lębork prowadzony jest przez wykwalifikowanych pracowników Salon Sportowy Mistral
- cennik usług serwisowych stanowi podstawę wyliczenia kosztów naprawy jednak ma on charakter jedynie orientacyjny (każdy rower, jego stan oraz zastosowana w nim technologia ma wpływ na koszt usługi o czym klient zostanie poinformowany)
- Ceny usług serwisowych nie obejmują cen części, które Serwis zużyje celem dokonania napraw. Jako całkowity koszt naprawy należy rozumieć cenę usługi serwisowej oraz ceny części
- Pracownik przyjmujący rower do naprawy zobowiązany jest do wstępnej szacunkowej wyceny kosztów naprawy
- Serwis może odmówić przyjęcia roweru na serwis
- w momencie oddania roweru do naprawy klient otrzyma potwierdzenie zostawienia roweru, które jest niezbędne do odbioru roweru z naprawy
- Klient udostępnia serwisowi swój numer telefonu który jest niezbędny do kontaktu w sprawie naprawy roweru i nie będzie udostępniany innym osobom
- Sklep zobowiązuje się do informowania o kosztach naprawy każdorazowo jeżeli podczas naprawy odkryte zostaną koszty które istotnie wpłyną na cenę naprawy
- Sklep zobowiązuje się do szacowania czasu naprawy oraz informowania klienta jeżeli ten ulegnie zmianie z przyczyn niezależnych (brak części, długi czas oczekiwania na naprawę)
- W przypadku braku zgody klienta na wymianę części które zdaniem serwisu nie nadają się do naprawy a ich wymiana jest niezbędna do prawidłowego działania rower, serwis nie ponosi odpowiedzialności za pełną sprawność roweru oraz bezpieczeństwo jego użytkowania i zobowiązany jest do uregulowania aktualnych kosztów naprawy
- Klient zobowiązany jest do poinformowania o wszelkich nie zidentyfikowanych wadach roweru (pęknięcia, rysy, brak awarii w przypadku rowerów elektrycznych)
- Klient może korzystać z dowolnej formy płatności
- Stawka serwisowa objęta jest 8% podatkiem od towarów i usług
- Klient ma prawo do sprawdzenia roweru oraz odbycia jazdy testowej przed jego odbiorem
- Klient zobowiązany jest do odbioru roweru z naprawy zgodnie z zaplanowanym zakresem usług w terminie ustalonym z pracownikiem informującym o zakończeniu naprawy (w przypadku rażących opóźnień związanych z odbiorem roweru z serwisu sklep może naliczyć stawkę za magazynowanie roweru równą 5zł dziennie)
- Serwis Salon Sportowy Mistral korzysta z produktów dostępnych w sklepie Mistral
- Serwis może odmówić montażu części/podzespołów które klient wcześniej zakupił w innym punkcie pod warunkiem że ich jakość/stan techniczny budzą wątpliwości i ryzyko montażu lub są niekompatybilne z resztą podzespołów
- Na części oraz usługi serwisowe wykonane w serwisie klient posiada gwarancję której podstawą jest otrzymany paragon lub faktura
- W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
Z poważaniem załoga sklepu