ROWER KROSS TRANS HYBRID 2.0
Dostępność: Brak w magazynie
Normalna cena: 9 499,00 zł
Cena Promocyjna 8 074,15 zł
KROSS TRANS HYBRID 2.0
Poszukujesz roweru na dojazdy do pracy? Wycieczki po mieście, czy poza miasto? A może planujesz długą wyprawę turystyczną? Niezależnie do czego potrzebujesz roweru, ebike Kross Trans Hybrid 2.0 stanie się Twoim nieodłącznym towarzyszem wypraw. Rower elektrycznyKross Trans Hybrid 2.0 to doskonały wybór dla każdego, kto chce dotrzeć do swojego celu szybciej i mniejszym nakładem sił. Nie oznacza to jednak, że rower Cię wyręcza. On cię po prostu wspiera.
System wspomagania w e-bike
Trans Hybrid 2.0 to podstawowy model naszego elektrycznego roweru trekkingowego. Wyposażyliśmy go w w wydajny silnik BAFANG o momencie obrotowym 80 Nm. Oferuje on nie tylko niską masę, ale także wspomaga Cię w wydajnym pedałowaniu. Bateria o pojemności 730 Wh jest tworzy całość z ramą roweru, dzięki czemu nie przeszkadza w montażu np koszyka na bidon. Całkowity czas jej ładowania to około 6 godzin. Zapewnia maksymalny zasięg do około 130 km. Ponadto na kierownicy zamontowany jest wyświetlacz z infomacjami na temat stanu baterii, prędkości aktualnej czy aktualnie ustawionego trybu wspomagania. Dodatkowym atutem jest tryb Wals-assist, z którego można skorzystać, gdy nie mamy możliwości przejazdu na rowerze i musimy go prowadzić.
Osprzęt
Kross Trans Hybrid 2.0 to sprawdzony i ceniony przez rowerzystów napęd Shimano z tylną przerzutką Alivio obsługującą 9 przełożeń. Ebike został wyposażony w amortyzowany widelec oraz hamulce tarczowe, by ułatwić hamowanie nawet w mniej sprzyjających warunkach.
Technologie
Rama roweru została wykonana z Rama z aluminium performance. Jest to specjalny stop aluminium performance 6061, dzięki czemu rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Wszystkie linki zostały poprowadzone wewnętrznie, co przekłada się na estetyczny wygląd roweru oraz ułatwia jego utrzymanie w czystości. Ponadto rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność na uszkodzenia mechaniczne. Napęd elektryczny jest zgodny z przepisami Prawa o ruchu drogowym, a maksymalna prędkość wspomagania to 25 km/h
Specyfikacja
Rama i widelec
MATERIAŁ RAMY | ALUMINIUM 6061 |
WIDELEC | SR SUNTOUR NEX E25 |
SKOK WIDELCA | 63MM |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA | BRAK |
WYKOŃCZENIE LAKIERU | POŁYSK |
KOLOR RAMY | KHAKI |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | BRAK |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO ALIVIO M3100 |
MANETKI | SHIMANO ALIVIO M3100 |
KORBA | BAFANG |
KORONKI | 38T/170MM |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO ALTUS HG201 |
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU | 11-36T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 9 |
SUPORT | BRAK |
ŁAŃCUCH | SHIMANO E6070 |
Koła
PIASTA PRZÓD | GL-B43F-DS |
PIASTA TYŁ | GL-B43R-DS |
OBRĘCZE | KROSS ALUMINIUM 622X19 |
OPONY | WANDA G5001 28X1,75 |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | POWER BH-M960 |
HAMULEC TYŁ | POWER BH-M960 |
DŹWIGNIE HAMULCA | POWER BH-M960 |
TARCZE HAMULCOWE | SHIMANO ALIVIO M3100 |
TARCZE HAMULCOWE TYŁ | DISC (160) |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM 640 MM 31.8 |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM 90/31,8 REG |
SIODŁO | YIBOTONG YBT-K607 |
STERY | ALUMINIUM |
CHWYTY | HERRMANS |
PEDAŁY | FP-210ZU |
System e-bike
SILNIK | BAFANG G330.250 |
UMIEJSCOWIENIE SILNIKA | CENTRALNE |
MOC SILNIKA | 250 W |
MOMENT OBROTOWY SILNIKA | 80 NM |
BATERIA | PATHFINDER 20,3AH/730,8WH |
PRODUCENT BATERII | GREENWAY |
RODZAJ BATERII | ZINTEGROWANA |
UMIEJSCOWIENIE BATERII | ZINTEGROWANA |
POJEMNOŚĆ ZNAMIONOWA BATERII AH/WH | 20,3 AH / 730,8 WH |
NAPIĘCIE ZNAMIONOWE | 36 V |
ŁADOWARKA | 42 V / 4 A |
CZAS ŁADOWANIA DO 100% (H) | OK. 5,5 |
ZASIĘG [KM] |
DO 130 |
ZAMEK BATERII | TAK |
TRYBY WSPOMAGANIA | 0-5 |
WALK-ASSIST | TAK |
WEJŚCIE USB | NIE |
WYŚWIETLACZ | DISPLAY DP C11 CAN |
LICZNIK ROWEROWY | TAK |
SPEŁNIANIA NORMY UE DOTYCZĄCĄ ROWERÓW ELEKTRYCZNYCH EN15194/EPAC/ISO4210-2 | TAK |
MAKSYMALNA PRĘDKOŚĆ WSPOMAGANIA | 25 KM/H |
Informacje dodatkowe
WAGA [KG] | OK 24 KG (M, L) |