ROWER TREK CHECKPOINT SLR 6 ETAP FF P1
Dostępność: W magazynie
Normalna cena: 39 999,00 zł
Cena Promocyjna 24 999,00 zł
ROWER TREK CHECKPOINT SLR 6 ETAP FF P1
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Marzysz o wielkich trasach, o Gravelmanie, Gravel Attack czy Race Around Poland i potrzebujesz na te wielkie przygody najlepiej dopasowanego gravela. Szukasz naszej najbardziej zaawansowanej ramy Checkpoint, stworzonej specjalnie do wyścigów na szutrze.
Użyte technologie
Rama z włókna węglowego OCLV Serii 700 z rozdzielaczem IsoSpeed oraz osłona Carbon Armor, progresywna geometria zapewniająca stabilność przy wysokich prędkościach i wydajność na trudnych podjazdach, wbudowany w ramę schowek, schowane przewody i linki, które nie przeszkadzają w założeniu toreb, a także zintegrowane mocowania na bagażniki i błotniki. Ponadto widelec z włókna węglowego, sterowany bezprzewodowo napęd 1x12 SRAM Rival AXS z kasetą o szerokim zakresie przełożeń, koła Bontrager Aeolus Pro 3V z włókna węglowego OCLV oraz szerokie opony na szuter 700x40c zapewniające dodatkową przyczepność i stabilność. Możliwość stosowania opon do rozmiaru 45c.
Ostatnie słowo
Superlekka i dopracowana w najdrobniejszych szczegółach rama modelu Checkpoint została opracowana i zbudowana z myślą o osiągach i komforcie podczas wyczerpujących wyścigów lub szybkich przejażdżek na szutrze. Jest superlekki, szybki i wyposażony w części najwyższej klasy, takie jak zaawansowany sterowany bezprzewodowo napęd i koła z włókna węglowego.
Rama | Włókno węglowe OCLV Serii 700, IsoSpeed, zamknięcie schowka w rurze dolnej, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, maszt podsiodłowy Ride Tuned, prowadnica łańcucha, suport T47, mocowania błotników, wbudowane mocowania dla toreb na ramę, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm |
---|---|
Widelec | Checkpoint z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, mocowania bagażnika, mocowania błotnika, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm |
Dopasowanie ramy | Gravel |
Koło przednie | Bontrager Aeolus Pro 3V, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, oś przelotowa 100 x 12 mm |
---|---|
Koło tylne | Bontrager Aeolus Pro 3V, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, bębenek SRAM XD-R, oś przelotowa 142 x 12 mm |
Zacisk przedni | Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Zacisk tylny | Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Opona | Bontrager GR1 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, obudowa Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700x40c |
Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Taśma na obręcz | TLR Bontrager |
Maks. rozmiar opon | Opony Bontrager 700 x 45c / 650 x 2,1" |
Manetka | SRAM Rival eTap AXS, 12-biegowy |
---|---|
Przerzutka tylna | SRAM Rival XPLR eTap AXS, maks. zębatka 44T |
*Korba | Rozmiar: 49 SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 40T, DUB Wide, 165 mm długości |
Rozmiar: 52 SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 40T, DUB Wide, 170 mm długości |
|
Rozmiar: 54, 56 SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 40T, DUB Wide, 172,5 mm długości |
|
Rozmiar: 58, 61 SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 40T, DUB Wide, 175 mm długości |
|
Wkład suportu | SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
Kaseta | SRAM XG-1251, 10-44, 12 speed |
Łańcuch | SRAM Rival, 12 speed |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 46T, 2x: 50/37 (Shimano: 36) |
Bateria | Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) |
---|---|
Torba | Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy |
Waga | 56 – 8,69 kg |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |