ROWER SPECIALIZED TARMAC SL8 EXPERT GRANATOWY
Dostępność: W magazynie
Normalna cena: 31 900,00 zł
Cena Promocyjna 25 520,00 zł
ROWER SPECIALIZED TARMAC SL8 EXPERT
Nic nie jest szybsze niż Tarmac SL8 dzięki połączeniu aerodynamiki, lekkości i jakości jazdy, która wcześniej wydawała się niemożliwa. Po ośmiu generacjach i ponad dwóch dekadach rozwoju to coś więcej niż najszybszy asfalt w historii – to najszybszy rower wyścigowy na świecie. Masz do tego nogi?
Sama aerodynamika i lekkość nie wygrywają wyścigów – liczy się szybkość. Zapewnienie tej prędkości wymaga stworzenia bezkompromisowego połączenia aerodynamiki, lekkości, sztywności i zgodności. Dzięki symulacjom wyścigów wykorzystującym dane ze świata rzeczywistego nasz zespół Ride Science wie, że Tarmac SL8 to najszybszy rower wyścigowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano na ważnych trasach — 16,6 sekundy szybciej na 40 km, 128 sekund szybciej na Milan San Remo, 20 sekund szybciej na legendarnym podjeździe Tourmalet .
- AERO WE WSZYSTKIM: Aerodynamikę stawiamy tam, gdzie ma to znaczenie — przewagę — a nie tylko tam, gdzie dobrze wygląda. W ten sposób stworzyliśmy nasz najbardziej aerodynamiczny rower szosowy w historii. Tak, jest bardziej aerodynamiczny niż Venge. Czyste powietrze jest zoptymalizowane pod kątem maksymalnych korzyści dzięki nowemu stożkowi czołowemu Tarmaca – Speed Sniffer. Przesuwając rurę sterową do tyłu – rurę określającą szerokość główki ramy – krawędź natarcia główki ramy może być znacznie ostrzejsza, co zapewnia znacznie mniejszy opór powietrza. Wykorzystując nowe zasady UCI, Tarmac SL8 ma najwęższą i najbardziej aerodynamiczną sztycę, jaką kiedykolwiek wyprodukowaliśmy, dzięki czemu szybko poruszające się, brudne powietrze wokół nóg może przepływać z powrotem w czystszy sposób. Czy zwycięstwo nie pachnie słodko?
- MINIMALNA WAGA, MAKSYMALNA AERO: Tarmac SL8 wziął wnioski z Aethos, aby można go było łatwo zbudować przy minimum UCI przy pełnej konfiguracji aerodynamicznej. Zespół dostarczył przyprawiającą o zawrót głowy, łaskoczącą ramę o masie 685 gramów – 15% lżejszą niż Tarmac SL7 i lżejszą niż cokolwiek innego na World Tour*. Dzięki możliwości nadania lekkości głównej rurze, rurze podsiodłowej i tylnej części roweru zastosowano lekcje od Aethos. Kształt ramy przenosi obciążenie tak skutecznie, że dodatkowe warstwy wzmacniające z włókna węglowego stają się zbędne. *O ile oczywiście nie policzysz, ile czasu Kasper Asgreen ścigał się na naszej 585-gramowej ramie Aethos podczas etapu Tour.
- Jeździ jak w piekle, jeździ jak w niebie: Dzięki ogromnemu wzrostowi sztywności w stosunku do masy – o 33% więcej w porównaniu z SL7 – Tarmac SL8 przenosi legendarne prowadzenie, agresywną reakcję i geometrię sprawdzoną w Mistrzostwach Świata na wyższy poziom. Rower jest sztywniejszy na pedałach, bardziej precyzyjny na kierownicy i łączy to z wygodną jazdą na siodełku, co ustanawia nowy standard komfortu roweru wyścigowego. Dzięki naszej inżynierii Rider-First każdy rowerzysta, niezależnie od wzrostu, otrzymuje tę samą niespotykaną dotąd jakość jazdy i prowadzenie. W siodełku Tarmac SL8 zapewnia o 6% większą podatność, płynąc po wyboistej drodze z miękkością wyjątkową w świecie rowerów wyścigowych o wysokich naprężeniach. Sprawdzona geometria Tarmaca i prześwit na opony 32 mm są identyczne jak w SL7, co zapewnia łatwą adaptację i wszechstronność umożliwiającą w razie potrzeby stosowanie opon o większej objętości.
- Między dwoma rowerzystami płci męskiej może być większa różnica niż między mężczyzną i kobietą. Sama płeć nie zapewnia wystarczającej ilości danych do specjalizacji, a to oznacza, że tworzenie rowerów męskich i żeńskich jest arbitralne i przestarzałe. Każdy jeździec może zyskać przewagę na wyższym poziomie dzięki Tarmac SL8. Czas wyjść poza płeć.
- Tarmac SL8 Expert zapewnia wyjątkowe osiągi dzięki pełnej grupie osprzętu SRAM Rival eTap AXS z miernikiem mocy, zestawowi kołowemu C38 z włókna węglowego przystosowanym do zastosowania bezdętkowego i mostkowi SL7 z kierownicą ze stopu Specialized Expert Shallow Drop, co sprawia, że jest to przystępny rower o wysokich osiągach.
Specyfikacja:
- Frame
- Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
- Fork
- Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
- Saddle
- Body Geometry Power Expert
- SeatPost
- S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset
- Handlebars
- Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach
- Tape
- Supacaz Super Sticky Kush
- Stem
- Tarmac integrated stem, 6-degree
- Seat Binder
- Tarmac integrated wedge
- Front Brake
- SRAM Rival eTap AXS, hydraulic disc
- Rear Brake
- SRAM Rival eTap AXS, hydraulic disc
- Chain
- SRAM Rival 12-speed
- Cassette
- SRAM Rival, 12-speed, 10-36t
- Bottom Bracket
- SRAM DUB BSA 68
- Shift Levers
- SRAM Rival eTap AXS
- Rear Derailleur
- SRAM Rival eTap AXS, 12-speed
- Crankset
- SRAM Rival with Power Meter
- Front Derailleur
- SRAM Rival eTAP AXS, braze-on
- Chainrings
- 48/35T
- Inner Tubes
- Turbo Ultralight, 48mm Presta valve
- Front Wheel
- Roval C38, 21mm internal width carbon rim
- Rear Wheel
- Roval C38, 21mm internal width carbon rim
- Front Tire
- S-Works Turbo, folding bead, 700x26mm
- Rear Tire
- S-Works Turbo, folding bead, 700x26mm