ROWER SPECIALIZED TARMAC SL7 COMP GRANATOWY
Dostępność: W magazynie
Normalna cena: 26 999,00 zł
Cena Promocyjna 18 999,00 zł
ROWER SPECIALIZED TARMAC SL7 COMP
Nowy Tarmac został zaprojektowany do szybkiej jazdy, nie ma co do tego wątpliwości, ale to coś więcej niż tylko sprawność aerodynamiczna. Dzięki lekkiej ramie Rider-First Engineered™ zapewnia najlepsze możliwe właściwości jezdne, niezależnie od rozmiaru. Więc bez względu na to, co zaplanowałeś dla swojego nowego Tarmaca, jest gotowy, aby pomóc Ci osiągnąć Twoje cele - PR, KOM lub najwyższe stopnie na podium. Jeden rower, by wszystkimi rządzić.
Dzięki nowej 12-biegowej grupie Shimano 105 Di2, która zapewnia masom elektroniczną zmianę przełożeń, a także szybko toczącym się oponom w oponach Turbo Pro 700x26 mm, ten nowy Tarmac zapewnia osiągi w bardziej przystępnej cenie.
- Podczas gdy aerodynamika była najważniejsza dla rozwoju Tarmaca i dla rozwoju wszystkich naszych motocykli wyścigowych, waga była drugim pilotem w tej optymalnej podróży na rowerze wyścigowym. Wcześniej „motocykle aero” zawsze szły na kompromis w kwestii wagi — im bardziej zmniejszałeś opór, tym więcej przybierałeś na wadze. W przypadku nowego Tarmaca naszą filozofią projektową było utrzymanie go na poziomie lub poniżej limitu wagi UCI po wyjęciu z pudełka, bez poświęcania aerodynamiki. Z pomocą biblioteki kształtów FreeFoil, narzędzi takich jak izotopowa analiza MES i kilku sztuczek inżynierskich najlepszych inżynierów w branży dostarczyliśmy ramę, która waży zaledwie 920 gramów, nie rezygnując ani grama z aerodynamiki, sztywności ani właściwości jezdnych jakość.
- Kontynuując nasze dążenie do opracowania idealnego roweru wyścigowego, wykorzystaliśmy naszą filozofię Rider-First Engineered™, aby zapewnić, że nowy Tarmac jest jak dotąd najbardziej wyważonym i najlepiej prowadzącym się asfaltem — bez względu na rozmiar. Wraz z armią najlepszych na świecie kolarzy testowych z naszych trzech zespołów World Tour — Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step i Bora-hansgrohe — wprowadziliśmy zmiany na asfalcie w oparciu o ich tysiące kilometrów przejechanych na szosie. Zrównoważyliśmy jakość jazdy między przednią a tylną częścią, więc nawet najdłuższe dni w siodle są nadal komfortowe - a wszystko to bez rezygnacji z legendarnego prowadzenia Tarmaca i zwycięskiej w wyścigach żwawości.
- Opierając się na doświadczeniach z Venge, nowy Tarmac wykorzystuje prostą integrację, aby stworzyć czysty, szybki kokpit, z którym łatwo się żyje. Udoskonaliliśmy prowadzenie dla dowolnej konfiguracji — przerzutek mechanicznych, tradycyjnych mostków, okrągłych kierownic itp. — a wszystko to przy zachowaniu właściwości aerodynamicznych. Te same cechy sprawiają, że nowy Tarmac jest łatwy w obróbce i łatwy w podróży. To wygrana-wygrana.
Specyfikacja:
- Sztyca - 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
- Siodło - Body Geometry Power Sport, steel rails
- Kierownica - Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
- Owijka - Supacaz Super Sticky Kush
- Mostek - Tarmac integrated stem, 6-degree
- Zacisk sztycy - Tarmac integrated wedge
- Zębatki - 50/34T
- Manetki - Shimano 105 R7170, 12-speed
- Mechanizm korbowy - Shimano 105, 12-speed
- Tylna przerzutka - SHIMNAO REAR DERAILLEUR, RD-R7150, 105,12-SPEED, TOP NORMAL, SHADOW DESIGN, DIRECT ATTACHMENT, W/TL-EW300, 5TH GROUP
- Przednia przerzutka - Shimano 105 R7170, braze-on
- Kaseta - SHIMANO CASSETTE SPROCKET, CS-R7101, 105, 12-SPEED,11-12-13-14-15-17-19-21-24-27-30-34T, BULK
- Łańcuch - Shimano SLX M7100, 12-speed w/ quick link
- Suport- Shimano Threaded BSA BB
- Tylne koło - DT R470 DISC
- Przednie koło - DT R470 DISC
- Dętki - PV STANDARD BULK ROAD 700x20-28, 48mm
- Przednia opona - Turbo Pro, 700x26
- Tylna opona - Turbo Pro, 700x26
- Widelec - FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
- Tylny hamulec - Shimano 105 R7170, hydraulic disc
- Przedni hamulec - Shimano 105 R7170, hydraulic disc
- Rama - Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc