ROWER SPECIALIZED STUMPJUMPER ALLOY
Dostępność: W magazynie
Normalna cena: 13 499,00 zł
Cena Promocyjna 10 799,20 zł
ROWER SPECIALIZED STUMPJUMPER ALLOY
Stumpjumper Alloy to zupełnie nowy układ kinematyczny zawieszenia i progresywna geometria z w pełni aluminiową ramą, która jest zarówno lekka, jak i niezwykle wytrzymała. Wyposażony w 12-biegowy zestaw SRAM SX, Stumpjumper Alloy jest Twoją przepustką na wszystkie przygody na szlaku.
- THE TRAIL BENCHMARK - Kiedy zaczęliśmy projektować całkowicie nowego Stumpjumpera, postawiliśmy sobie ambitne cele. Musiał być doskonały na każdym rodzaju szlaku, dla każdego stylu jazdy. Aby to osiągnąć, chcieliśmy poważnie zredukować masę bez poświęcania trwałości, sztywnej, responsywnej ramy, która wciąż jest lekka i żwawa, geometrii, która poprawia jakość jazdy każdego rowerzysty oraz najlepszej kinematyki zawieszenia, jaką znamy. Okazuje się, że w nowym Stumpjumperze możesz mieć ciastko i zjeść ciastko.
- NAJSŁODSZE 130MM SKOKU, NA KTÓRYM BĘDZIESZ JEŹDZIĆ - Udoskonaliliśy kinematykę zawieszenia Stumpjumpera, aby wydobyć najlepsze możliwe osiągi w 130mm skoku. Niezliczone godziny prac w laboratorium nad zawieszeniem i testy w terenie doprowadziły do powstania wyrafinowanego roweru o średnim skoku, który pożera duży teren jak grawitacyjna bestia, wszędzie radzi sobie jak marzenie i wspina się tak, jakby miał silnik.
- PROGRESYWNA GEOMETRIA - Geometria S-Sizing nowego Stumpjumpera trafia w samo sedno progresji. Jest długa, niska, z krótkim offsetem widelca i bardziej stromym kątem rury podsiodłowej. Połączenie tych cech sprawia, że jazda jest bardziej stabilna, bardziej komfortowa podczas wspinaczki i lepsza wszędzie. Dzięki regulacji FlipChip możesz jeszcze dokładniej dopasować rower, aby Twój nowy Stumpjumper sprawował się bez zarzutu w każdym terenie, jaki wybierzesz.
- RIDER-FIRST ENGINEERED™ - Ramy Rider-First Engineered™ wykorzystują specyficzne dla rozmiaru podejście do charakterystyki jazdy, które zapewnia wzorcowe prowadzenie i nieskazitelne osiągi, niezależnie od rozmiaru ramy i rowerzysty. Obojętnie czy jeździsz DH na rozmiarze S1, czy S6, doświadczysz tych samych cech jazdy - ostrego pokonywania zakrętów i zrównoważonej sztywności przodu i tyłu - przy możliwie najniższej masie, a mówiąc niska, mamy na myśli naprawdę niską masę: 2250 gramów.
Specyfikacja:
- Rama - Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, horst pivot BB adjustment, threaded BB, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 130mm of travel
- Zacisk sztycy - Alloy, 38.6mm
- Amortyzator - X-Fusion 02 Pro RL, Rx Trail Tune, rebound adjust, lockout S1:190x42.5mm, S2-S6: 190x45mm
- Widelec - RockShox 35 Silver, Solo Air, 44mm offset, rebound adjust, TurnKey lockout, 15x110mm Boost™ Maxle® Lite thru-axle, 140mm of travel
- Mostek - Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
- Kierownica - Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
- Owijka - Specialized Trail Grips
- Siodło - Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
- Sztyca - TranzX dropper, 34.9mm, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm. S4-S5: 170mm, S6- 200mm
- Przedni hamulec - Tektro Gemini Comp, hydraulic disc, resin pad, 200mm
- Tylny hamulec - Tektro Gemini Comp, hydraulic disc, resin pad, 180mm
- Tylna przerzutka - SRAM SX Eagle, 12-speed
- Manetki - SRAM SX Eagle, trigger, 12-speed
- Kaseta - SRAM PG-1210 Eagle, 11-50t
- Łańcuch - SRAM SX Eagle, 12-speed
- Mechanizm korbowy - SRAM SX Eagle, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
- Suport - SRAM Powerspline
- Zębatki - 30 T
- Obręcze - Double-wall alloy, 27mm internal width, 28h
- Przednia piasta - Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
- Tylna piasta - Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h
- Szprychy - Stainless 14g
- Przednia opona - Butcher, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
- Tylna opona - Purgatory, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
- Dętki - TUBES,STANDARD 48MM PV LOW LEAD 29x1.75/2.4, MAXXIS BRAND