ROWER SPECIALIZED TARMAC SL8 PRO SRAM FORCE ETAP
Dostępność: Brak w magazynie
ROWER SPECIALIZED TARMAC SL8 PRO SRAM FORCE ETAP
Nic nie jest szybsze niż Tarmac SL8 dzięki połączeniu aerodynamiki, lekkości i jakości jazdy, które wcześniej uważano za niemożliwe. Po ośmiu generacjach i ponad dwóch dekadach rozwoju jest to coś więcej niż najszybszy Tarmac w historii - to najszybszy rower wyścigowy na świecie. Twoje nogi są na to gotowe?
Sama aerodynamika czy lekkość nie wygrywają wyścigów - liczy się prędkość. Zapewnienie tej prędkości wymaga stworzenia bezkompromisowej kombinacji aerodynamiki, lekkości, sztywności i podatności. Dzięki symulacjom wyścigów z wykorzystaniem rzeczywistych danych nasz zespół Ride Science wie, że Tarmac SL8 jest najszybszym rowerem wyścigowym, jaki kiedykolwiek wyprodukowano na trasach, które mają znaczenie - 16,6 sekundy szybciej na dystansie 40 km, 128 sekund szybciej w Mediolanie San Remo, 20 sekund szybciej na legendarnym podjeździe Tourmalet.
- AERO WE WSZYSTKIM: Umieszczamy aerodynamikę tam, gdzie ma to znaczenie - na czele - a nie tylko tam, gdzie dobrze wygląda. W ten sposób stworzyliśmy nasz najbardziej aerodynamiczny rower szosowy w historii. Tak, jest bardziej aerodynamiczny niż Venge. Zoptymalizowany pod kątem maksymalnych korzyści dzięki nowej główce Tarmaca - Speed Sniffer. Przesuwając rurę sterową do tyłu - rurę, która określa szerokość główki - krawędź czołowa główki może być znacznie ostrzejsza, zapewniając znacznie niższy opór powietrza. Wykorzystując nowe przepisy UCI, Tarmac SL8 ma najwęższą, najbardziej aerodynamiczną sztycę podsiodłową, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy, dzięki czemu szybko poruszające się, zaburzone powietrze wokół nóg może przepływać z łatwością. Czyż zwycięstwo nie pachnie słodko?
- MINIMALNA WAGA, MAKSYMALNE AERO: Tarmac SL8 wykorzystał wiedzę pozyskaną od Aethosa, by osiągnąć wagę na poziomie minimum UCI z pełną konfiguracją aerodynamiczną. Zespół stworzył ramę o wadze 685 gramów - o 15% lżejszą niż Tarmac SL7 i lżejszą niż cokolwiek innego w World Tour*. Tam, gdzie priorytet jest najwyższy, czyli w dolnej rurze, rurze podsiodłowej i tylnej części roweru zastosowano lekcje z Aethosa. Kształt ramy przenosi obciążenie tak skutecznie, że dodatkowe warstwy usztywniające z włókna węglowego stają się zbędne.
- PIEKIELNIE SZYBKI, JEŹDZI JAK W NIEBIE: Dzięki ogromnemu wzrostowi sztywności w stosunku do masy - poprawa o 33% w stosunku do SL7 - Tarmac SL8 przenosi legendarne prowadzenie, agresywną reakcję i sprawdzoną w mistrzostwach świata geometrię na wyższy poziom. Rower jest sztywniejszy na pedałach, bardziej precyzyjny na kierownicy i łączy to z przyjemną jazdą w siodle, która wyznacza nowy punkt odniesienia dla komfortu roweru wyścigowego. Dzięki naszej technologii Rider-First Engineering, każdy rowerzysta, niezależnie od rozmiaru, otrzymuje tę samą bezprecedensową jakość jazdy i prowadzenia. W siodełku Tarmac SL8 zapewnia o 6% większą podatność, unosząc się na nierównej drodze z elastycznym wyczuciem, unikalnym w świecie rowerów wyścigowych o wysokim naprężeniu. Sprawdzona geometria Tarmaca i prześwit na opony 32 mm są identyczne jak w SL7, zapewniając łatwą adaptację i wszechstronność, aby w razie potrzeby założyć opony o większej objętości.
- BEYOND GENDER: Dowiedzieliśmy się, że pomiędzy dwoma rowerzystami może być więcej różnic niż między rowerzystą a rowerzystką. Żeby zrobić dopasowany rower, nie wystarczą uśrednione dane dla każdej z płci, co oznacza, że podział rowerów na męskie i damskie jest arbitralny i przestarzały. Każdy kolarz może uzyskać przewagę dzięki Tarmacowi SL8. Nadszedł czas, aby być Beyond Gender.
- Tarmac SL8 Pro zapewnia wyjątkową wydajność dzięki pełnej grupie osprzętu SRAM Force eTap AXS z pomiarem mocy, zestawowi kół Roval Rapide CL II przystosowanemu do systemu tubeless oraz kierownicy Roval Rapide z mostkiem SL7.
Specyfikacja:
- Siodło - Body Geometry Power Pro, hollow titanium rails
- Sztyca - S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset
- Kierownica - Roval Rapide Handlebar, carbon
- Owijka - Supacaz Super Sticky Kush
- Mostek - Tarmac integrated stem, 6-degree
- Zacisk sztycy - Tarmac integrated wedge
- Przednie koło - Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 51mm depth
- Tylne koło - Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 60mm depth
- Dętki - Turbo Ultralight, 60mm Presta valve
- Przednia opona - S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm
- Tylna opona - S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm
- Widelec - Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
- Rama - Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
- Łańcuch - SRAM Force 12-speed
- Suport - SRAM DUB BSA 68
- Manetki - SRAM Force eTap AXS
- Przednia przerzutka - SRAM Force eTAP AXS, braze-on
- Mechanizm korbowy - SRAM Force DUB, Power Meter
- Kaseta - SRAM Force, 12-speed, 10-33t
- Tylna przerzutka - SRAM Force eTAP AXS, 12-speed
- Zębatki - 48-35t
- Przedni hamulec - SRAM Force eTAP AXS, hydraulic disc
- Tylny hamulec - SRAM Force eTAP AXS, hydraulic disc