ROWER SPECIALIZED TARMAC SL7 EXPERT KARBONOWO-BIAŁY
Dostępność: W magazynie
Normalna cena: 34 999,00 zł
Cena Promocyjna 27 999,20 zł
ROWER SPECIALIZED TARMAC SL7 EXPERT
Nowy Tarmac został zaprojektowany do szybkiej jazdy, nie ma co do tego wątpliwości, ale to coś więcej niż tylko sprawność aerodynamiczna. Dzięki lekkiej ramie Rider-First Engineered™ zapewnia najlepsze możliwe właściwości jezdne, niezależnie od rozmiaru. Więc bez względu na to, co zaplanowałeś dla swojego nowego Tarmaca, jest gotowy, aby pomóc Ci osiągnąć Twoje cele - PR, KOM lub najwyższe stopnie na podium. Jeden rower, by wszystkimi rządzić.
Wyposażony w pełną elektroniczną grupę osprzętu SRAM Rival Etap AXS, która zapewnia płynną i szybką zmianę biegów, oraz opony S-Works Turbo 700x26 mm, które zapewniają szybką jazdę, ten nowy Tarmac zapewnia osiągi w przystępnej cenie.
- „Aero jest wszystkim” — głosimy to od lat i nadal jest siłą napędową nowego Tarmaca. W naszym poszukiwaniu kształtów rur, które zapewniają najszybszą ramę, na jaką pozwalają przepisy UCI, wzięliśmy stronę z podręcznika rozwoju Venge i wykorzystaliśmy naszą bibliotekę kształtów FreeFoil. Uzbrojeni w bibliotekę zoptymalizowanych kształtów, zwróciliśmy się do Win Tunnel, aby podłączyć te kształty do modułowego roweru testowego, aby uzyskać więcej testów i walidacji. Wynik? Nowy Tarmac Expert, który jest szybszy niż wcześniej — o 33 sekundy szybszy na 40 km niż Tarmac SL6. Żadnych kompromisów, tylko czysta prędkość.
- Podczas gdy aerodynamika była najważniejsza dla rozwoju Tarmaca i dla rozwoju wszystkich naszych motocykli wyścigowych, waga była drugim pilotem w tej optymalnej podróży na rowerze wyścigowym. Wcześniej „motocykle aero” zawsze szły na kompromis w kwestii wagi — im bardziej zmniejszałeś opór, tym więcej przybierałeś na wadze. W przypadku nowego Tarmaca naszą filozofią projektową było utrzymanie go na poziomie lub poniżej limitu wagi UCI po wyjęciu z pudełka, bez poświęcania aerodynamiki. Z pomocą biblioteki kształtów FreeFoil, narzędzi takich jak izotopowa analiza MES i kilku sztuczek inżynierskich najlepszych inżynierów w branży dostarczyliśmy ramę, która waży zaledwie 920 gramów, nie rezygnując ani grama z aerodynamiki, sztywności ani właściwości jezdnych jakość.
- Kontynuując nasze dążenie do opracowania idealnego roweru wyścigowego, wykorzystaliśmy naszą filozofię Rider-First Engineered™, aby zapewnić, że nowy Tarmac jest jak dotąd najbardziej zrównoważonym i najlepiej prowadzącym się asfaltem — bez względu na rozmiar. Wraz z armią najlepszych na świecie kolarzy testowych z naszych trzech zespołów World Tour — Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step i Bora-hansgrohe — wprowadziliśmy zmiany na asfalcie w oparciu o ich tysiące kilometrów przejechanych na szosie. Zrównoważyliśmy jakość jazdy między przednią i tylną częścią, więc nawet najdłuższe dni w siodle są nadal komfortowe - a wszystko to bez rezygnacji z legendarnego prowadzenia Tarmaca i zwycięskiej w wyścigach żwawości.
- Opierając się na doświadczeniach z Venge, nowy Tarmac wykorzystuje prostą integrację, aby stworzyć czysty, szybki kokpit, z którym łatwo się żyje. Udoskonaliliśmy prowadzenie dla dowolnej konfiguracji — przerzutek mechanicznych, tradycyjnych mostków, okrągłych kierownic itp. — a wszystko to przy zachowaniu właściwości aerodynamicznych. Te same cechy sprawiają, że nowy Tarmac jest łatwy w obróbce i łatwy w podróży. To wygrana-wygrana.