ROWER SPECIALIZED TARMAC SL8 EXPERT INDYGO
Dostępność: W magazynie
Normalna cena: 30 999,00 zł
Cena Promocyjna 24 799,20 zł
ROWER SPECIALIZED TARMAC SL8 EXPERT
Nic nie jest szybsze niż Tarmac SL8 dzięki połączeniu aerodynamiki, lekkości i jakości jazdy, która wcześniej była uważana za niemożliwą. Po ośmiu generacjach i ponad dwóch dekadach rozwoju jest to coś więcej niż najszybszy Tarmac w historii - to najszybszy rower wyścigowy na świecie. Masz nogi do góry?
Aerodynamika lub lekkość same w sobie nie wygrywają wyścigów - liczy się prędkość. Osiągnięcie tej prędkości wymaga stworzenia bezkompromisowej kombinacji aerodynamiki, lekkości, sztywności i zgodności. Dzięki symulacjom wyścigów wykorzystującym dane ze świata rzeczywistego nasz zespół Ride Science wie, że Tarmac SL8 to najszybszy rower wyścigowy, jaki kiedykolwiek zbudowano na trasach, które mają znaczenie - 16,6 sekundy szybszy na 40 km, 128 sekund szybszy na Milan San Remo, 20 sekund szybszy na legendarnym podjeździe Tourmalet.
- AERO WE WSZYSTKIM: Aerodynamikę stawiamy tam, gdzie ma to znaczenie - na krawędzi natarcia - nie tylko tam, gdzie dobrze wygląda. W tym procesie stworzyliśmy nasz najbardziej aerodynamiczny rower szosowy. Tak, jest bardziej aerodynamiczny niż Venge. Czyste powietrze jest zoptymalizowane dla maksymalnej korzyści dzięki nowemu stożkowi nosowemu Tarmaca - Speed Sniffer. Przesuwając rurę sterową do tyłu - rurę, która określa szerokość główki ramy - krawędź natarcia główki ramy może być znacznie ostrzejsza, zapewniając kształt o znacznie niższym oporze. Wykorzystując nowe przepisy UCI, Tarmac SL8 ma najwęższą, najbardziej aerodynamiczną sztycę siodełka, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniając, że szybko poruszające się, brudne powietrze wokół nóg może płynąć czystszym strumieniem. Czy zwycięstwo nie pachnie słodko?
- MINIMALNA WAGA, MAKSYMALNE AERO: Tarmac SL8 skorzystał z doświadczeń Aethos, aby łatwo zbudować go przy minimalnym poziomie UCI z pełnym zestawem aerodynamicznym. Zespół dostarczył oszałamiającą, łaskoczącą skalę ramę o wadze 685 gramów - o 15% lżejszą niż Tarmac SL7 i lżejszą niż cokolwiek innego na World Tour*. Dzięki możliwości uczynienia lekkości najwyższym priorytetem w rurze dolnej, rurze podsiodłowej i tylnej części roweru, zastosowano lekcje Aethos. Kształt ramy przenosi obciążenie tak wydajnie, że dodatkowe warstwy usztywniające z włókna węglowego stają się zbędne. *Oczywiście, chyba że policzysz czas, kiedy Kasper Asgreen ścigał się z naszą 585-gramową ramą Aethos podczas etapu Tour.
- JEDZIE JAK W DIABLE, JAZDA JAK W NIEBIE: Dzięki ogromnym poprawom w sztywności do masy - poprawa o 33% w porównaniu do SL7 - Tarmac SL8 przenosi legendarne prowadzenie, agresywną reakcję i sprawdzoną na Mistrzostwach Świata geometrię na wyższy poziom. Rower jest sztywniejszy przy pedałach, bardziej precyzyjny przy kierownicy i łączy to z elastyczną jazdą w siodle, która wyznacza nowy standard komfortu rowerów wyścigowych. Dzięki naszej inżynierii Rider-First każdy rowerzysta, niezależnie od rozmiaru, otrzymuje tę samą niespotykaną jakość jazdy i prowadzenia. W siodle Tarmac SL8 zapewnia o 6% większą elastyczność, unosząc się na nierównej drodze z miękkim odczuciem, unikalnym w świecie rowerów wyścigowych o wysokim napięciu. Sprawdzona geometria Tarmaca i prześwit na opony 32 mm są identyczne jak w SL7, zapewniając łatwą adaptację i wszechstronność, aby w razie potrzeby używać opon o większej objętości.
- BEYOND GENDER: Między dwoma kolarzami płci męskiej może być większa różnica niż między mężczyzną a kobietą. Sama płeć nie dostarcza wystarczających danych, aby się specjalizować, a to oznacza, że tworzenie rowerów dla mężczyzn lub kobiet jest arbitralne i przestarzałe. Każdy kolarz może uzyskać przewagę Tarmac SL8 na następnym poziomie. Czas wyjść poza płeć.
- Tarmac SL8 Expert oferuje wyjątkową wydajność dzięki pełnej grupie osprzętu SRAM Rival eTap AXS z miernikiem mocy, karbonowym kołom bezdętkowym C38 oraz mostkowi SL7 z kierownicą aluminiową Specialized Expert Shallow Drop, co sprawia, że jest to przystępny cenowo rower pełen wydajności.
Specyfikacja:
- Chain
- SRAM Rival 12-speed
- Cassette
- SRAM Rival, 12-speed, 10-36t
- Bottom Bracket
- SRAM DUB BSA 68
- Shift Levers
- SRAM Rival eTap AXS
- Rear Derailleur
- SRAM Rival eTap AXS, 12-speed
- Crankset
- SRAM Rival with Power Meter
- Front Derailleur
- SRAM Rival eTAP AXS, braze-on
- Chainrings
- 48/35T
- Frame
- Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
- Fork
- Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
- Front Brake
- SRAM Rival eTap AXS, hydraulic disc
- Rear Brake
- SRAM Rival eTap AXS, hydraulic disc
- Inner Tubes
- Turbo Ultralight, 48mm Presta valve
- Front Wheel
- Roval C38, 21mm internal width carbon rim
- Rear Wheel
- Roval C38, 21mm internal width carbon rim
- Front Tire
- S-Works Turbo, folding bead, 700x26mm
- Rear Tire
- S-Works Turbo, folding bead, 700x26mm
- Saddle
- Body Geometry Power Expert
- SeatPost
- S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset
- Handlebars
- Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach
- Tape
- Supacaz Super Sticky Kush
- Stem
- Tarmac integrated stem, 6-degree
- Seat Binder
- Tarmac integrated wedge
- Weight Size
- 56cm
- Weight
- 7.77 kg (17 lb, 2.1 oz)