ROWER SPECIALIZED DIVERGE COMP CARBON 54 DEMO
Dostępność: Brak w magazynie
Normalna cena: 22 999,00 zł
Cena Promocyjna 16 999,00 zł
ROWER SPECIALIZED
DIVERGE COMP CARBON 54
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka szutrowymi bocznymi drogami, z dala od samochodów i tłumów, czy też wzięcie udziału w ulubionym wyścigu na szutrze, żaden rower nie zrobi tego lepiej niż nowy Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najprzyjemniejszy – rower, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy. Zapewnia szybką i dynamiczną jazdę pod mocą, ale stabilną i dającą pewność, gdy teren staje się nierówny. Od Future Shock 2.0 i całkowicie nowej geometrii gravelowej, po wewnętrzny schowek i wiodący w swojej kategorii prześwit na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po drogach, żwirze i bezdrożach. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Diverge Comp Carbon ma tę samą, zmieniającą zasady gry ramę FACT 9r Carbon i Future Shock 2.0, co nasza wersja Pro, ale jest wyposażona w mechaniczną grupę Rival 1 1x11 firmy SRAM. Aluminiowe koła DT Swiss G540 zapewniają sprawną jazdę, a wygrywające wyścig Kanza opony Pathfinder Pro 42 mm zapewniają osiągi na gładkich nawierzchniach, drogach gruntowych i szutrowych. Aby dać Diverge Comp idealnie wyważoną jazdę, wyposażyliśmy w sztycę Roval Terra.
Wykaz cech:
- Rama z włókna węglowego FACT 9r sprawia, że rama Diverge Expert jest wytrzymała i lekka na wyścigi. Wsiądź i jedź, aby wspiąć się na lokale góry, zdobywać KOM-y lub, lekki i żwawy Diverge zabierze Cię tam szybciej.
- Prędkość, kontrola i pewność - Future Shock 2.0 to doskonała technologia dla rowerzystów jeżdżących po szutrach. Dzięki skokowi 20mm i hydraulicznemu tłumikowi, Future Shock 2.0 amortyzuje rowerzystę, a nie rower. Masz pewność siebie i kontrolę, możesz zmniejszyć moc i nie hamować na nierównych drogach gruntowych i w gęstym żwirze, a wszystko to przy zachowaniu świeżości dłoni, ramion i szyi. Ponieważ tłumik Future Shock 2.0 jest regulowany, będziesz gotowy na ostrą jazdę i sprawny na gładkiej nawierzchni.
- Wyrzuciliśmy "status-quo" geometrii gravelowej przez okno. Nowy Diverge ma najbardziej progresywną geometrię, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy dla roweru z kierownicą typu drop bar, dając rowerzystom rower sprawny i stabilny w terenie, który nadal jest responsywny i zwinny na drodze. Zwiększyliśmy reach ramy, wprowadziliśmy bardziej płaski kąt główki ramy i widelec z dłuższym offsetem. Wszystko to daje niesamowitą pewność i poczucie stabilności w terenie, podczas gdy krótsze mostki utrzymują ogólną długość kokpitu na tym samym poziomie, a sterowność jest żwawa. Utrzymaliśmy BB roweru nisko, aby zwiększyć stabilność, ale wystarczająco wysoko, aby można było go używać z kołami 650b, jeśli takie są Twoje preferencje.
- W modelu Diverge zastosowaliśmy wiele mocowań bagażnika, w tym mocowania na widelcu i górnej rurze, abyś mógł zabrać to, czego potrzebujesz, niezależnie od tego, jak daleko zamierzasz jechać lub jak długo zamierzasz pozostać na zewnątrz.
- Nic tak nie zwiększa możliwości roweru, jak prześwit na opony, więc daliśmy nowemu Diverge aż 47 mm prześwitu na oponę z kołem 700c i 2,1” z kołem 650b. Dzięki osłonie rury pod łańcuchem i solidnym tylnym widełkom stworzyliśmy prześwit bez stosowania delikatnej konstrukcji dolnego widelca lub zwiększania długości widełek łańcucha.
- Im bardziej wydajny rower, tym dłuższe przejażdżki, dlatego Diverge zapożyczył wewnętrzny schowek SWAT od legendarnego Stumpy'ego. SWAT pozwala wykorzystać przestrzeń w dolnej rurze do przechowywania narzędzi, odżywek, a nawet naszej kurtki SWAT. Dzięki temu nie obciążasz swojego ciała, jesteś nisko na rowerze, co zapewnia lepsze prowadzenie i większą samowystarczalność, więc ruszaj w drogę.
Specyfikacja:
Rama: | Specialized Diverge FACT 9r carbon, SWAT™ Door integration, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc | |
Widelec: | Future Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, 11r FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount | |
Suport: | Shimano threaded | |
Mechanizm korbowy: | Shimano GRX RX810-2 | |
Manetki: | Shimano GRX 810 hydraulic brake levers, mechanical shifting | |
Przerzutka przednia: | Shimano GRX RX810, braze-on | |
Przerzutka tylna: | Shimano GRX RX810, 11-speed | |
Łańcuch: | Shimano Ultegra, 11-speed | |
Kaseta: | Shimano Ultegra, 11-speed, 11-34t | |
Obręcze: | Koło przód: DT Swiss G540 rim, 24mm inner width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples, | |
Opony: | Przód: Pathfinder Pro, 2Bliss Ready, transparent sidewall, 700x38mm, tył: Pathfinder Pro, 2Bliss Ready, transparent sidewall, 700x38mm | |
Wspornik kierownicy: | Future Stem, Comp, w/Integrated computer mount | |
Kierownica: | Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare | |
Chwyty: | Roubaix S-Wrap | |
Siodło: | Body Geometry Power Sport, hollow Cr-Mo rails | |
Wyposażenie: | Integrated SWAT door, internal storage system |
O szczegóły dotyczące rowerów testowych pytaj naszych Sprzedawców.
rozmiar | Nie |
---|