ROWER ELEKTRYCZNY GIANT EXPLORE E+ 3 STA ZIELONY
Dostępność: Brak w magazynie
Normalna cena: 13 199,00 zł
Cena Promocyjna 10 559,20 zł
ROWER ELEKTRYCZNY GIANT
EXPLORE E+ 3 STA
Specyfikacja:
-
Silnik - SyncDrive Sport, 70Nm, powered by Yamaha
-
Jednostka sterująca - RideControl Dash, kolorowy LCD
-
Panel sterujący - RideControl Dash, kolorowy LCD
-
Akumulator - EnergyPak 500Wh
-
Rozmiary - S, M, L
-
Kolor - Black
-
Rama - Aluminium ALUXX, główka ramy OverDrive 1½ - 1⅛", zintegrowane mocowanie nóżki KS18
-
Widelec - SR Suntour NEX E25 DS, skok 63mm
-
Kierownica - Giant Connect Riser 31.8x690mm
-
Chwyty - Giant Contact Ergo
-
Wspornik kierownicy - Giant Contact
-
Wspornik siodła - Giant 30.9mm, mikro regulacja na dwie śruby, kute aluminium
-
Siodło - Selle Royal Vivo Ergo Moderate
-
Pedały - platformowe, aluminiowe
-
Manetki - Shimano Altus
-
Przerzutka tylna - Shimano Alivio, 9-speed
-
Hamulce - Tektro HD-M275, tarczowe hydrauliczne, 160/180mm
-
Dzwignie hamulca - Tektro HD-M275
-
Kaseta / Wolnobieg - Shimano CS-HG200, 11-36T, 9-speed
-
Łańcuch - KMC e.9 Sport, e-bike optimized
-
Mechanizm korbowy - Kute aluminium, minimal Q-factor, 42T
-
Obręcze - Giant eX2, Tubeless Ready, 700c Aluminium
-
Piasty - Giant eTracker, [P] 100x9mm QR [T] 135mm QR
-
Szprychy - Stal nierdzewna
-
Opony - Giant Crosscut Gravel 2, 700x45c (622x45), Tubeless Ready, Reflex
-
Dodatki - EnergyPak 4A Fast, Giant Direct Mount KSA18 Trekking
-
Oświetlenie - Axa BlueLine 30Lux Steady E6[P] Axa BlueLine Steady E6 [T]
-
Bagażnik - Giant Rack-It MIK
Jak daleko mogę zajechać na jednym ładowaniu akumulatora?
Zasięg dla jednego naładowania akumulatora, może znacznie się różnić w zależności od: warunków zewnętrznych (takich jak temperatura otoczenia i wiatr), rodzaju drogi (np. nachylenie i stan nawierzchni), stanu roweru (np. ciśnienie w ogumieniu i częstotliwość serwisowania), masy (rowerzysty, roweru i bagażu), sposobu korzystania z roweru (przyspieszenia i zmiany biegów), stanu baterii itd. Giant zaleca zmiany biegów odpowiednie do prędkości, aby uzyskać lepszy zasięg. Do niskich prędkości i do ruszania najlepsze są niskie biegi. Im wyższa prędkość, tym wyższy bieg można wybrać. Aby zapewnić płynne wspomaganie i optymalny zasięg, najlepiej zwolnić nacisk na pedały podczas zmiany biegów.
Poniższy pasek przedstawia przybliżony zasięg. Warunki są klasyfikowane jako ekstremalne, dobre i idealne. Ekstremalne warunki zwykle występują podczas jazdy z dużym obciążeniem, silnym przednim wiatrem lub podczas stromych podjazdów.